کاپیتان تیم ملی بانوان کاراته: در میدان جهانی نمی توان هیچ حریفی را دست کم گرفت، باید جنگید

پگاه زنگنه، کاپیتان تیم ملی بانوان کاراته می گوید: خوشبختانه شرایط خوبی دارم و در این مدت تلاش زیادی داشتم تا به بالاترین سطح آمادگی برسم، بنابراین خیلی امیدوار هستم که در تاتامی اسپانیا عملکرد خوبی داشته باشم.
به گزارش کاراته نیوز، پگاه زنگنه در گفتگو با سایت فدراسیون کاراته اظهار داشت: تیم ملی بسیار خوب و عالی داریم و اگر بچه ها طبق برنامه کادر فنی عمل کنند و آن چیزی که در تمرینات هستند در روز مسابقه هم به نمایش بگذارند نتیجه اش روی سکو رفتن و کسب مدال جهانی خواهد بود.

کاپیتان تیم ملی بانوان در مورد حضورش در رقابتهای جهانی گفت: این دومین بار است که به مسابقات جهانی می روم. اولین بار سال ۲۰۱۴ به رقابتهای جهانی آلمان رفتم. در آن رقابتها بعد از ۲ دور پیروزی، در مرحله سوم در هانتی نتیجه را با رای داوران به بوچینگر حریف مطرح اتریشی واگذار کردم.

زنگنه با اشاره به اینکه کاراته کاهای فرانسه، سوئیس، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و ژاپن که دارای رنکینگ جهانی هستند از مهمترین رقیبانش بشمار می روند، گفت: در حال حاضر کاراته دنیا پیشرفت خوبی داشته و نمی توان تنها از یک یا چند حریف خاص نام برد و نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم. در کاراته وان ها شاهد هستیم که هر بار افراد متفاوتی روی سکو می روند و قطعا هر کسی که بجنگد و عملکرد خوبی داشته باشد، نتیجه هم خواهد گرفت.

زنگنه که روز ۱۵ آبان ماه به روی تاتامی خواهد رفت در مورد اینکه آیا رفتن روی تاتامی جهانی در روز اول مسابقات فرقی برایش دارد یا خیر، گفت: فرقی نمی کند که اولین روز روی تاتامی می روم یا آخرین روز، مهم این است که عملکرد خوبی داشته باشم و بتوانم بهترین نتیجه را کسب کنم.

وی در پایان گفت: فدراسیون و کادر فنی تلاش و زحمات همه جانبه ای را برای موفقیت تیم در رقابتهای جهانی اسپانیا انجام داده اند و مطمئناً می توانیم بازخورد آن را در پیکارهای جهانی ببینیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا