می‌دانیم کجا می‌رویم و از نام المپیک ترسی نداریم/‌ کاراته‌کاهای ایرانی سورپرایز خواهند کرد

سرمربی تیم ملی جوانان کاراته گفت: ما می‌دانیم که المپیک رویداد بسیار بزرگی است و می‌دانیم به چه مسابقه‌ای می‌رویم اما از نام المپیک هیچ ترسی نداریم.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ در حالی قرار است به میزبانی بوینس آیرس آرژانتین برگزار شود که تیم ملی دختران و پسران کاراته کشورمان با ترکیب سه نماینده در بخش دختران و دو نماینده در بخش پسران راهی این رقابت‌ها شوند. دختران و پسران کاراته کا ساعت یک بامداد  راهی این کشور می شوند.

سمانه خوش‌قدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که نهمین مرحله اردوی تیم ملی دختران به پایان رسید و شرایط ملی‌پوشان پیش از اعزام به این رقابت‌ها چطور است، گفت: ما پس از مسابقات کسب سهمیه المپیک ۹ مرحله اردو برگزار کردیم که خوشبختانه تمام برنامه‌ریزی‌های ما به صورت دقیق انجام شد. اردوی مرحله آخرمان نیز وصل شد به روز اعزام خوشبختانه بامداد راهی آرژانتین خواهیم شد و ما دو هفته زودتر به محل برگزاری مسابقات می‌رویم. خدا را شکر بچه‌های ما از لحاظ بدنی شرایط خوبی را دارند و در این دو هفته‌ای که زودتر به آرژانتین اعزام می‌شویم ملی‌پوشان فرصت این را دارند تا از لحاظ ساعت این اختلافات جبران شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به این سؤال که برای ملی‌پوشان آیا در این دو هفته برنامه خاصی در نظر گرفته‌اید یا خیر، گفت: ابتدا باید این را بگویم که مسئولان ملی المپیک شرایط خوبی را از لحاظ سالن و امکاناتبرای ما فراهم کردند. خدا را شکر ما تا به این لحظه طبق برنامه‌هایمان پیش رفتیم و پس از این نیز طبق برنامه‌هایمان پیش می‌رویم. ما در آرژانتین دو هفته فرصت داریم برای این دو هفته نیز برنامه‌ریزی کرده‌ا‌یم و بچه‌ها فرصت دارند در این دو هفته به شرایط آب و هوایی آرژانتین عادت کنند و بدن خود را با ساعت خواب و بیداری بوئنوس‌آیرس تطابق دهند.

سرمربی تیم ملی جوانان کاراته در پاسخ به این سؤال که آیا شناختی از حریفان دارید یا خیر و آیا برای آنها برنامه‌ریزی کرده‌اید، گفت: بچه‌ها به لحاظ بدنی آماده هستند و با بیشتر حریفان خود که قرار است در آرژانتین مبارزه کنند پیش از این مبارزه کردند و هیچ واهمه‌ای ندارند که دوباره می‌خواهند با آنها مبارزه کنند. به هر حال در مسائل فنی هم تمرینات فنی انجام شده و تقسیم تمرین ما در سه بخش بوده است. تمرینات عمومی که باید انجام می‌شد، تمرینات تخصصی هر کدام از بازیکنان یا اینکه تمرین تخصصی آنالیز هر کدام از بازیکنان انجام شده است. ما می‌دانیم که المپیک رویداد بسیار بزرگی است و می‌دانیم به چه مسابقه‌ای می‌رویم اما از نام المپیک هیچ ترسی نداریم. این رقابت هم یک مسابقه‌ای است مثل رویدادهای دیگر در واقع ما برای کسب نتیجه به آرژانتین می‌رویم.

خوش‌قدم در پایان صحبت‌های خود، گفت: مردم خوب کشورمان مطمئن باشند که ما در آرژانتین به دنبال بهترین عملکرد هستیم، پیش‌بینی ما این است که این ۵ بازیکن ایرانی سورپرایز خواهند کرد و پرچم ایران را سرافراز خواهند کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا