شهرجردی در فینال کاتای انفرادی دانشجویان جهان

ابوالفضل شهرجردی در یازدهمین دوره مسابقات دانشجویان جهان در کوبه ژاپن برغم سفر طولانی و در حالی که فقط یک روز پیش از آغاز رقابتها به محل برگزاری مسابقات رسید به فینال راه یافت؛ با یک نمایش فوق العاده و تحسین برانگیز

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته, ابوالفضل شهرجردی بعد از حضور آسیایی اش در اردن فقط ۴۸ ساعت فرصت داشت خود را به کوبه ژاپن برساند و او این مدت را بیش از همه در سالن ترانزیت فرودگاههای کشورهای مختلف گذراند تا بالاخره پایش به کوبه برسد.

 

ضیق وقت، خستگی سفر و پروازهای طولانی هم‌سبب نشد تا شهرجردی نمایش خوبی نداشته باشد.در تاتامی جام یازدهم دانشجویان جهان شهرجردی چهار بار به روی تاتامی رفت و بازی به بازی بهتر و بهتر کار کرد تا فاتحانه به خوان آخر برسد، به فینال و در یک قدمی طلا.

 

این دانشجوی کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه اراک وقتی در پیکار اول حریفی از چین را ۵ بر صفر شکست داد، در سه بازی بعدی و با نتایج‌ مشابه ۴ بر یک کاتاروهایی از مجارستان، اسپانیا و ایتالیا را برد.‌ پیروزهای ابوالفضل در شرایطی رقم خورد که در کارنامه دو حریف آخر نشان مدال اروپایی دیده می شود. او در فینال به مصاف حریفی از ژاپن می رود که در رده امیدها بر سکوی اول آسیا ایستاده است.

 

فاطمه صادقی نماینده کاتای انفرادی بانوان با یک برد ۵ بر صفر برابر حریفی از افریقای جنوبی و باخت ۴ به یک برابر کاتاروی اسپانیایی از دور رقابتها کنار رفت.

 

یازدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا از امروز در شهر کوبه ژاپن با حضور ۲۳۹ کاراته کا از ۳۳ کشور آغاز شده و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا