تاکید انتونیو اسپینوز بر برگزاری باشکوه جهانی ۲۰۱۸ مادرید و المپیک ۲۰۲۰

آنتونیو اسپنیوز، رییس فدراسیون جهانی کاراته از کشورهای عضو خواست در بیست وچهارمین دوره مسابقات جهانی که آبان ماه در مادرید اسپانیا برگزار می شود، حضور فعال داشته باشند تا آخرین مسابقات جهانی منتهی به المپیک ۲۰۲۰ با شکوه بیشتری برگزار شود.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در حاشیه مسابقات کاراته وان جلسه رئیس و دبیر کل فدراسیون جهانی با برخی از روسای فدراسیون های ملی در هتل مرینا پاریس برگزار شد.

در این نشست که محمدصادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته حضور داشت، اسپینوز همچنین با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات کاراته در بازیهاب المپیک ۲۰۲۰ از مسئولان فدراسیون ژاپن خواست در امر برگزاری هر چه بهتر این مسابقات با برنامه ریزی، اهتمام ویژه ای داشته باشند

رییس فدراسیون جهانی کاراته گفت: از همکارانم در فدراسیون کاراته ژاپن می خواهم با توجه به جایگاهی که کاراته در این کشور دارد، این مسابقات را با همکاری ioc به بهترین شکل سازماندهی کند تا در اولین حضور کاراته در المپیک از هنر زیبای این رشته نمایش بهتری به علاقه مندان ارائه شود.

وی همچنین از کشورهای عضو خواست که در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ که قرار است آبان ماه امسال در اسپانیا و در شهر مادرید برگزار شود حضوری فعالی داشته باشند. در واقع رقابتهای جهانی می تواند پیش مسابقات خوبی برای المپیک باشد.

رییس فدراسیون جهانی با اشاره به برگزاری لیگ های جهانی کاراته وان گفتند: هدف ما از برگزاری لیگ های جهانی به صورت سری آ و پرمیر لیگ، این است که کاراته کاها حضور فعال تری داشته باشند و بتوانند خودشان را در شرایط مسابقه قرار دهند.

همچین در این جلسه محمدصادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته کشورمان نیز حضور داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا