صافی: مسابقات بین المللی ارومیه سطح بسیار بالایی دارد

safi به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از ایرنا، احمد صافی ضمن بالا دانستن سطح مسابقات بین المللی ارومیه، گفت: پنجمین مسابقات بین المللی کاراته در حد و اندازه های بسیار بالایی است و به هیچ وجه فکر نمی کردم این مسابقات از چنین سطح بالایی برخوردار باشد.سرمربی تیم ملی کره جنوبی افزود: تیم ایران قدرتمندترین تیم حاضر در این مسابقات است و ورزشکاران زیر ۲۱ سال ایران از توانایی بالایی برخوردارند و به همین خاطر من به کاراته کاران کره ای هشدار دادم تا با قدرت بالایی مقابل تیم ایران حاضر شوند.

صافی اظهار داشت: تیم ترکیه به همراه ایران جزو تیم های پرقدرت این دوره از مسابقات هستند ولی تیم ایران همیشه برای ما پیچیدگی خاصی داشته و نتایج کسب شده مقابل ایرانیان غیر قابل پیش بینی است.

وی ادامه داد: این مسابقات یک فرصت بسیار خوب برای آشنایی کشور کره و سایر کشورهای خارجی با فرهنگ اصیل و غنی ایران است و من معتقدم این مسابقات نه تنها به عنوان یک کار ورزشی بلکه می تواند در نوع خود یک کار فرهنگی نیز باشد تا تبلیغات نادرستی که علیه کشور ایران در کشورهای بیگانه شده را خنثی کند.

سرمربی سابق تیم های پاکستان و اردن در پایان عنوان کرد: میهمان نوازی و برخورد مسولان و مردم خونگرم ارومیه ای برای بازیکنانم بسیار جالب است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا