نفرات برتر روز نخست رقابت های جام وحدت و دوستی معرفی شدند

در پایان روز نخست سیزدهمین دوره از رقابت های بین المللی کاراته نفرات نخست سه وزن برتر این رقابت ها شناخته شدند.
به گزارش کاراته نیوز سیزدهمین دوره از رقابت های بین المللی کاراته با عنوان «جام وحدت و دوستی» روز جمعه با حضور ورزشکارانی از ۱۲ کشور خارجی و سه تیم از آذربایجان غربی در ارومیه آغاز شد که در پایان روز اول، طلای اوزان منهای ۶۷ و منهای ۷۵ کیلوگرم به نمایندگان کشورمان رسید.
در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم قصیر آلفسبای از قزاقستان بر سکوی نخست ایستاد، علی مسکینی به مقام دوم رسید و مهدی رحیمی به همراه میثم ادهمی در جایگاه سوم قرار گرفت.
در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم نیز هامون درفشی پور توانست به مقام اول دست یابد. رافیض حسن اف از آذربایجان در جایگاه دوم قرار گرفت.
علی اصغر آسیابری در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. سرکان یاخچی از ترکیه به مقام نائب قهرمانی رسید و هادی صفیه و میلاد بهمنی مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.
لازم به ذکر است این رقابت ها فردا نیز در سایر اوزان و رده های سنی پیگیری می شود.



