خاکسار: در باکو ۳ بار قرعه‌ها را تغییر دادند

ملی‌پوش بانوان کاراته گفت: در جریان برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی ۳ مرتبه قرعه‌ها را تغییر دادند که این موضوع باعث اعتراض تیم‌ها شد.

به گزارش کاراته نیوز طراوت خاکسار که موفق شد مدال برنز بازی‌های کشورهای اسلامی را از آن خود کند به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: متأسفانه در جریان برگزاری قرعه‌کشی این مسابقات ۳ مرتبه قرعه‌‌ها را تغییر دادند که این موضوع باعث اعتراض اکثر تیم‌ها شد. بهانه میزبان برای تغییر قرعه‌ها جا ماندن تیم فلسطین از مراسم قرعه‌کشی بود.

وی ادامه داد: در وزن ۵۵ــ کیلوگرم کلاً ۱۳ نفر بودیم که با توجه به تغییر پیاپی قرعه‌ها تقریباً تمام مدعیان در یک سمت از جدول قرار گرفتیم و همین موضوع کار را سخت‌تر کرد.  در اولین مبارزه موفق شدم یک بر صفر حریف ازبکستانی را ببرم. در مبارزه دوم از سد سیاکیلا جفری از مالزی که نایب‌قهرمانی جهان است و طلای بازی‌های اینچئون را داشت، گذشتم. در نیمه‌نهایی هم مقابل یاسمین آتیا از مصر و نفر سوم جهان در سال ۲۰۱۲ قرار گرفتم و بعد از تساوی صفر ــ صفر در وقت قانونی مبارزه در وقت اضافه شکست خوردم.

ملی‌پوش کاراته بانوان اظهار داشت: در ادامه برای کسب مدال برنز در مرحله رپه شارژ به مصاف طوبی یاکان از ترکیه رفتم و در این مبارزه نیز در وقت قانونی به تساوی رسیدم اما با رأی داوران موفق شدم ببرم و به نشان برنز برسم. این کاراته‌کای ترکیه ۱۰ روز پیش از برگزاری این بازی‌ها در رقابت‌های قهرماتی اروپا اول شده و از روحیه و آمادگی بسیار بالایی برخوردار بود.

خاکسار گفت: از نتیجه‌ای که گرفتم رضایت دارم اما معتقدم اگر شرایط در قرعه‌کشی مناسب‌تر بود شاید می‌توانستم به مدالی خوشرنگ‌تر برسم اما با وجود این، خدا را شکر می‌کنم که توانستم پرچم کشورم را در این میدان به اهتزاز در آورم. تمرینات خوبی را برای این بازی‌ها پشت سر گذاشته بودم و خوشحالم که زحماتم به ثمر نشست. از کادر فنی و مسئولان فدراسیون هم تشکر می‌کنم که در این مدت شرایط را به‌خوبی برای آماده سازی نفرات مهیا کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا