دولت یازدهم حمایت بسیار خوبی از ورزش بانوان کرده است

مربی تیم ملی کاراته بانوان در رده سنی نوجوانان و جوانان کشور با بیان اینکه ورزش کاراته در بخش بانوان موفقیت های چشمگیری داشته گفت: دولت تدبیر و امید و اداره کل ورزش و جوانان در ۳ سال اخیر حمایت های خوبی از ورزش بانوان به ویژه کاراته بانوان داشته است.

به گزارش “کاراته نیوز” نگار حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت یازدهم برخلاف دولت قبل، همواره از ورزش، به ویژه کاراته حمایت کرده است.
وی به فعالیت چهارساله خود به عنوان مربی تیم ملی اشاره کرد و گفت: موفقیت های خوبی در سال های اخیر در حوزه کاراته به دست آمده که نشان از همت بازیکنان، حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون دارد.
حسینی با بیان اینکه حمایت های دولت قابل تقدیر است اضافه کرد: برگزاری اردوهای متعدد، اعزام تیم ملی کاراته بانوان به مسابقات آسیایی و کسب عنوان های برتر آسیایی از جمله کارهایی است که در دوره فعالیت دولت یازدهم صورت گرفته است.
این مربی کردستانی در مرداد سال ۹۳ به عنوان مربی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی حضور یافت که این تیم در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید توانست برای اولین بار در تاریخ کاراته ایران پنج مدال طلا، ۲ نقره و ۳ برنز را کسب کند.
حسینی در سال ۲۰۰۵ میلادی هم توانست به عنوان ورزشکار در رقابت های جهانی ژاپن صاحب مدال برنز شود و در سال ۱۳۸۰ موفق شد در مسابقات کشورهای اسلامی تهران نیز نشان برنز را به خود اختصاص دهد.
شاگردان نگار حسینی نیز، آبان سال ۹۴ در نهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی بانوان جهان اندونزی یک طلا، نقره و برنز را کسب کنند و برای اولین بار افتخار جدیدی را در کاراته بانوان کشور رقم زنند.
این مربی سنندجی در سال ۹۴ نیز توانست مدرک مربیگری جهانی را در کشور اندونزی کسب کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا