رفتار منفعت طلبانه یک سایت خبری

یک سایت خبری در چند روز گذشته اقدام به انتشار خبری از ریاست سابق فدراسیون کاراته علیه کادرفنی فعلی تیم ملی آقایان کرده است.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، در حالی که مسئولین فدراسیون کاراته این روزها سعی بر تثبیت آرامش حاکم بر کاراته را دارند، کادرفنی در تلاش است تیمی کاملا آماده را رهسپار مسابقات کشورهای اسلامی کند، این سایت خبری اقدام به انتشار مصاحبه ای از ریاست سابق فدراسیون کاراته علیه کادرفنی فعلی تیم ملی بزرگسالان کرده است. این مصاحبه که رئیس فعلی فدراسیون کاراته (فرجی) و کادر فنی منتخب وی (هروی و روحانی) را زیر سوال می‌برد با واکنش های تندی از جانب ملی پوشان و مربیان ملی رو به رو شده است. در این بخش به تنها قسمتی از این مصاحبه و واکنش ها اشاره خواهیم کرد:

سجاد گنج زاده در گفتگو با فارس:در رابطه با شهرام هروی مصاحبه هایی شده که او صلاحیت فنی ندارد. فکر میکنم کسی که این حرف را زده است چشم و گوش های خود را بسته و دهان خود را بازکرده و این صحبت ها را مطرح کرده است. چرا که همه ما معتقدیم که هروی از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ با تیم ملی کاراته بهترین نتیجه را کسب کرده است.

سعید احمدی در گفتگو با ایسکانیوز: هروی در مسابقات قهرمانی جهان در آلمان و اتریش موفق شد تیم ملی را دو بار به مقام قهرمانی کومیته تیمی برساند که اصلا کار راحتی نیست. هروی ثابت شده است و کارنامه او مشخص است. همچنین حسین روحانی نیز یکی از پرافتخار ترین کاراته کاهای ایران و جهان است و نمی شود به سادگی از آنها گذشت.

ذبیح اله پورشیب در گفتگو با خبرگزاری میزان: کادرفنی تیم ملی تاثیر بسزایی در عملکرد ملی پوشان داشته و خروجی این کادر بهترین نتایج تاریخ کاراته ایران در میدان جهانی بوده است. ما بهترین سرمربی را داریم و مطمئن باشید در آینده نتایج بهتر از این هم کسب خواهیم کرد.

شهاب سلطانی در گفتگو با نسیم آنلاین: ما در صحبت های خود علاوه بر حفظ جایگاه حقیقی افراد باید جایگاه حقوقی آنها را نیز محفوظ بداریم. انتقاد سازنده با تخریب شخصیت افراد دو مقوله جدا است. و ادبیات مصاحبه اخیر سمندر بیشتر به دنبال تخریب هروی و روحانی است تا اینکه انتقاد و پیشنهادی برای کاراته کشور داشته باشد.

حسین روحانی در گفتگو با خبرگزاری میزان: روحانی با اشاره به اینکه احترام خاصی برای مربیان با تجربه کشور قائل است، تصریح کرد: او با قیاس مع‌الفارق من و هروی نسبت به اساتید بزرگی که بنده افتخار شاگردی آنها را داشتم سعی در تشویش اذهان عمومی دارد.

 

دلیل این رفتار متملقانه چه می تواند باشد؟ جز آنکه تشویشی در اذهان عمومی و جامعه کاراته ایجاد کند و با ایجاد حواشی مسیر کادرفنی تا قهرمانی در بازی های پیش رو را دچار چالش کند؟!

از آقای سمندر با آن سابقه مدیریتی درخشان که افتخارات زیادی در دوره ریاست ایشان کسب شد بعید است که وارد بازی سایتی شود که در گذشته ایشان را دیکتاتور خوانده و اکنون که منافع آن سایت مذبور در ایجاد این تنش (به علت انتخاب کادرفنی و حمایت از فرد خاص) است از ایشان استفاده سو کند.

اگر این سایت خبری مغرضانه و با هدف حمایت از مربی خاصی این مصاحبه را در این برهه زمانی کار نکرده است، چرا این بار همچون مصاحبه های صورت گرفته در چند وقت اخیر به ابهامات رسیدگی نکرده است؟!

اکنون با انتشار این خبر بر جامعه کاراته دیگر پوشیده نیست که این سایت با جناح گری خاص قصد معرفی و تحمیل  مربیان خاصی را به تیم ملی داشته است که این امید می رود جناب آقای فرجی ریاست فدراسیون کاراته تحت تاثیر این عمل قرار نگرفته و کادری شایسته را بر اساس دیدگاه و نظریات خود برگزیند.

در پایان این پایگاه خبری از کادرفنی تیم ملی، ملی پوشان و…. درخواست دارد همواره صبر پیشه کنند و بیش از پیش برای به اهتزاز درآوردن پرچم کشورمان در میادین بین المللی بکوشند. هرچند نقش این سایت منفعت طلب بر جامعه فهیم کاراته پوشیده نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا