شکست در مسابقات امارات تلنگر به موقعی بود/ در باکو طلا می گیرم

عضو تیم ملی کاراته گفت: بعد از چهار ماه در یک تورنمنت بین المللی شرکت کردم و برای من که به دنبال طلای بازیهای کشورهای اسلامی هستم این شکست تلنگر خوبی بود که بیشتر تمرین کنم.

به گزارش”کاراته نیوز” و به نقل از مهر، سعید احمدی کاراته کای ملی پوش کشورمان برخلاف دوره های قبلی لیگ جهانی، در رقابتهای کاراته وان دبی عملکرد خوبی نداشت و همین موضوع در فاصله نزدیکی به بازیهای کشورهای اسلامی انتقاداتی را متوجه این کاراته کا نمود. اما این عضو تیم کاراته معتقد است در صورت تمرین بیشتر به روزهای اوج خود باز خواهد گشت.

وی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان مطلب فوق افزود: در چهار ماه گذشته در رقابتهای معتبری حضور نداشتم و به دلیل برگزار نشدن اردوهای تیم ملی، پس از پشت سرگذاشتن تمرینات شخصی با آمادگی اندک راهی رقابتهای امارات شدم. قصد توجیه ندارم، می دانم عملکرد خوبی نداشتم و باید برای مسابقات آتی بیشتر تلاش کنم.

این عضو تیم ملی ادامه داد: رقابتهایی از این دست بیشتر جنبه تدارکاتی دارد تا بتوانیم با نقاط ضعف بیشتر آشنا شده و در اردوها برای رفع آنها تمرینات مستمری زیر نظر کادر فنی داشته باشیم. در همین رقابتها قهرمانان زیادی بودند که شکست خورده و از دور مسابقات حذف شدند. مهم این است که بتوانیم اوضاع روحی، روانی خود را سرو سامان داده و برای مسابقات آتی آماده شویم.

احمدی در پایان گفت: شما مطمئن باشید من با ۵۰ درصد آمادگی در چنین تورنمنت هایی موفق به کسب مدال می شوم. همانطور که در ۶ دوره از رقابتهای کاراته وان ۴ طلا کسب کرده ام. با شروع اردوهای آماده سازی تیم ملی زیر نظر کادر فنی سخت تلاش می کنم تا با آمادگی لازم در بازیهای کشورهای اسلامی به مدال طلا دست پیدا کنم.

شایان ذکر است این عضو تیم ملی کاراته در رقابتهای کاراته وان امارات توفیقی نداشت و از دور رقابتها کنار رفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا