کریمی رئیس هیات کاراته یزد شد

مجمع انتخاباتی هیات کاراته استان یزد امروز برگزار شد و علی کریمی به عنوان رئیس جدید این هیات به مدت ۴ سال انتخاب شد.


به گزارش “کاراته نیوز” و به نقل از روابط عمومی فدراسیون، مجمع انتخاباتی هیات کاراته استان یزد با حضور محمدصادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته ، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، ابوالفضل کارگر معاون توسعه ورزش این اداره کل و جمعی از اعضاء مجمع برگزار شد.

علیرضا ارسلان، سیدعلی حسینی جمال آبادی، علیرضا پور صالحی، علی زیاندان، محمدمهدی زحمتکش، ابوالفضل شبانی و علی کریمی ۷ نامزد تصدی ریاست هیات کاراته استان یزد بودند که با غیبت علیرضا پور صالحی و انصراف سیدعلی حسینی، علی زیاندان و محمدمهدی زحمتکش، انتخابات با رقابت بین ۳ کاندیدا برگزار شد که پس از رای گیری علی کریمی با کسب ۱۱ رای از ۱۶ آراء اخذ شده برای چهار سال به عنوان رئیس هیات کاراته استان انتخاب شد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضاء سابق هیات کاراته استان که تمام تلاش خود را در جهت پیشرفت کاراته به کار بستند تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی و تلاش بیشتر از سوی رئیس جدید و اعضاء این هیئت شاهد پیشرفت روز افزون کاراته در سطح استان یزد باشیم.

کارگر افزود: کاراته رشته ای مدال آور و پر طرفدار در بین جوانان است و از جمله رشته هایی است که با توجه به محبوبیت در بین اقشار مختلف جامعه در بخش همگانی نیز جایگاه بالایی دارد و باتوجه به اینکه از رشته هایی است که به المپیک ۲۰۲۰ اضافه شده است، باید نگاه ویژه ای به آن داشت.

وی در پایان اظهار داشت: مجمع سالیانه هیات کاراته باید حداقل دوبار در سال برگزار شود و برنامه ها و فعالیت ها در مجامع مورد بررسی قرار گیرد و کاستی ها و نواقص برطرف شود و در توسعه این رشته پرمخاطب تلاش کرد.

لازم به ذکر است در ابتدای این مجمع با اهدا لوح سپاس و هدایایی از زحمات سیدضیاء وکیل السادات رئیس سابق هیات کاراته استان یزد تجلیل به عمل آمد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا