مسابقات قهرمان قهرمانان انشین‌کاراته ایران در کرج برگزار می‌شود

رئیس سبک انشین‌کاراته ایران گفت: مسابقات قهرمان قهرمانان انشین‌کاراته ایران، انتخابی مسابقات بین‌المللی آذربایجان با حضور ورزشکارانی از ۱۴ استان به میزبانی هیئت کاراته استان البرز برگزار می‌شود.

به گزارش “کاراته نیوز” شاهرخ قلعه‌دار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: مسابقات قهرمان قهرمانان انشین‌کاراته ایران انتخابی مسابقات بین‌المللی آذربایجان به میزبانی هیئت کاراته استان البرز برگزار می‌شود.

رئیس سبک انشین‌کاراته ایران با بیان اینکه این مسابقات ۱۳ اسفندماه در دو بخش آقایان و بانوان در کرج برگزار می‌شود، ادامه داد: این رقابت‌ها در مدرن‌ترین سبک فول‌کنتاکت جهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ استان کشور برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند، عنوان کرد: حدود ۳۰۰ کاراته‌کار آقا و در بخش بانوان ۱۵۰ خانم در این پیکارها با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مسئول برگزاری مسابقات با بیان اینکه رقابت‌ها در ۲ بخش کاتا و کمیته و در ۲ استایل “سمی” و “ساباکی” برگزار می‌شود، افزود: کاراته‌کاران حاضر در این رقابت‌ها از همه رده‌های سنی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

قلعه‌دار خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها انتخابی مسابقات بین‌المللی آذربایجان است و ۳۰ کاراته‌کار در قالب تیم ایران و در رده‌های سنی مختلف به این مسابقات اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه کاراته‌کارانی از کشورهای آذربایجان، اکراین، بلاروس، روسیه، ترکیه و گرجستان در این پیکارها با یکدیگر رقابت می‌کنند، گفت: این مسابقات اواخر تیرماه سال ۹۶ برگزار می‌شود.

رئیس سبک انشین‌کاراته ایران تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم بیش از ۷۰ درصد از اعضای تیم‌های منتخب آقایان و ۹۰ درصد از اعضای تیم بانوان را کاراته‌کاران البرزی تشکیل دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا