مسابقات کاراته نیروهای مسلح برگزار شد

مسابقات کاراته کنترلی و غیرکنترلی نیروهای مسلح با معرفی تیم های برتر برگزار شد.

به گزارش “کاراته نیوز” و به نقل از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح؛ بیست و چهارمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی نیروهای مسلح با حضور ورزشکاران متشکل از ارتش، سپاه پاسداران، تیم نیروی انتظامی، ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و سازمان قضایی نیروهای مسلح که از دیروز به میزبانی وزارت دفاع آغاز شده بود عصر امروز با برگزاری مراسم اختتامیه خاتمه یافت.
در بخش کارکنان پایور، ۲۴۲ کاراته‌کا در قالب ۲۲ تیم حضور داشتند که در مسابقات کاراته آزاد کارکنان پایور، تیم های یگان ویژه ناجا، نیروی زمینی ارتش و فرماندهی انتظامی گیلان اول تا سوم شدند.
در بخش کاراته کنترلی هم تیم های فرماندهی انتظامی قم، نیروی زمینی ارتش و دانشگاه علوم انتظامی ناجا عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.
همچنین در بخش کارکنان وظیفه ۱۹۸ ورزشکار در قالب ۱۸ تیم شرکت کردند که در پایان مسابقات کاراته آزاد، تیم های فرماندهی مازندران، نیروی زمینی ارتش و پدافند هوایی ارتش اول تا سوم شدند.
در بخش مسابقات کنترلی، تیم های نیروی زمینی ارتش، فرماندهی انتظامی مازندران و پدافند هوایی ارتش عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
در مجموع ۴۴۰ ورزشکار در قالب ۴۰ تیم در رقابت های کاراته نیروهای مسلح حضور داشتند. مراسم اختتامیه با حضور معاونان وزیر دفاع و فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح برگزار شد.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا