حذف محسن آشوری از انتخابات توهین به شعور خانواده کاراته است.

غلامعلی حیدری مربی سابق تیم ملی کاراته کشورمان از وزیر ورزش درخواست کرد تا شخصا به این مسئله ورود کند و به حواشی و مشکلاتی که به وجود آمده پایان دهد.

به گزارش “کاراته نیوز” غلامعلی حیدری مربی سابق تیم ملی کشورمان با اشاره به رد صلاحیت محسن آشوری از انتخابات فدراسیون کاراته، این رفتار را نوعی توهین به شعور اهالی این رشته ورزشی دانست و گفت: وزارت ورزش باید در راستای اعتلای رشته ورزشی کاراته قدم بردارد و از تمام پتانسیل های موجود در این رشته بهره کامل را ببرد. باید قبول کنیم که حذف نام کاندیدایی که به نوعی همواره در تمامی لحظات سخت و بحرانی کاراته در کنار کاراته کشور بوده است، خدشه‌دار شدن روند دموکراسی به حساب می‌آید.

وی افزود: تمامی اعضای حاضر در مجمع انتخاباتی از پیشکسوتان و بزرگان کاراته هستند و مطمئنا تمامی شرایط موجود در این رشته را درک می کنند. با تمام احترامی که برای سایر کاندیدها قائلم حذف نام یکی از محبوب ترین گزینه های حاضر در لیست را نوعی توهین به شعور اعضای مجمع و خانواده کاراته می دانم.

مربی سابق تیم ملی ادامه داد: محسن آشوری طی بیست سال گذشته نقشی اساسی را در عناوین کسب شده و رخدادهای ورزشی کاراته داشته است. و حتی در طول یک سال اخیر در خارج از گود مدیریتی فدراسیون نیز به نوعی با بدنه کاراته کشور به شکلی تنگاتنگ در ارتباط بوده است و مطمئناً در این دوران نیز اثربخشی خود را در کسب مدال‌های اتریش داشته است؛ قابل قبول نیست و از اصول برگزاری یک رقابت مبتنی بر عدالت به دور است.

حیدری با بیان اینکه آشوری از سرمایه های ورزش کشور است، عنوان داشت: امیدوارم جناب آقای سلطانی فر وزیر محترم ورزش با توجه به مدت زمان کمی که تا انتخابات فدراسیون کاراته مانده است، شخصا به این مسئله ورود کنند و با تدبیر خود شرایطی را به وجود بیاورند تا انتخابات بدون حرف و حدیث و با شرایطی کاملا برابر برای تمامی کاندیدها برگزار شود تا با انتخاب اصلح ترین گزینه، شاهد قدرتنمایی این رشته ورزشی در میدان های جهانی و المپیک باشیم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا