لطفا سنگ اندازی ممنوع!؟

 

11

جو تازه آرام شده ی جامعه کاراته ایران را یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین مربی ها و پیشکسوتان کشور با مصاحبه ای به ظاهر حمایتی به هم ریخت. جایی که در مصاحبه خود از جامعه کاراته خواست تا به جای ایراد گرفتن از وضعیت فعلی کاراته از سرپرست فعلی فدراسیون کاراته حمایت کنند.

اما سوال اینجاست چگونه افرادی که تا دیروز طباطبایی را از جنس کاراته نمی دانستند حال چطور طباطبایی را مدیری لایق می دانند!؟

جالب اینجاست که کاراته ایران در این مقطع که روزگار آرامی را تا انتخابات طی میکرد چه نیازی به این مصاحبه به ظاهر دلسوزانه وحمایتی داشت. حال که خود این مصاحبه در این مقطع زمانی کمی بحث برانگیز است.

پس از لغو انتخابات کاراته در مرداد ماه، در فضای مجازی بارها کلمه ی مهندسی انتخابات را خوانده ایم یا شنیده ایم اما باید به پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران عزیز بگوییم که این کلمه یک توهین آشکار به شعور اعضای مجمع حاضر در انتخابات است.

کلمه مهندسی انتخابات به این معنی است که اعضای مجمع که از رؤسای هیات های استانی، داوران، مربیان، قهرمانان و پیشکسوتان  تشکیل شده است، قدرت انتخاب و تصمیم گیری ندارند و همانند های عروسک هایی هستند که توسط دست های پشت پرده گردانده می شوند.

اما اگر انتخابات عقب بیفتد چه اتفاقی ممکن است رخ دهد!؟ پاسخ آن بسیار ساده است. کاراته ایران باید المپیک را فراموش کند. زیرا با تعویق انتخابات، باید ثبت نام ها از نو آغاز شود و همچنین تایید صلاحیت ها از ابتدا انجام شود که این پروسه زمانبر است و ما مسابقات مهمی از جمله چهار لیگ جهانی و همچنین رقابت های کشورهای اسلامی را از دست خواهیم داد.

برای اینکه کاراته ایران حرفی برای گفتن در رقابت های المپیک داشته باشد باید این سنگ اندازی ها را تمام کنیم تا مجمع انتخاباتی در تاریخ ۲۸ دی ماه برگزار شود. پیشنهاد ما به افرادی که به دنبال حاشیه سازی و سنگ اندازی هستند این است که در گوشه ای بنشینند و اعمال خود را بازبینی کنند چون نفع شخصی این عزیزان، حیثیت کاراته را نشانه رفته است و چقدر خوب است تا با اعتماد به اعضای مجمع بگذاریم تا آنها در کمال آرامش رئیس آینده فدراسیون پرحاشیه و مدال آوری همچون کاراته را انتخاب کنند.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا