مدعیان قهرمانی در لیگ سبک‌های آزاد کاراته قم پیروز شدند

2
دبیر هیأت کاراته استان قم از برگزاری رقابت‌های هفته دوم لیگ کاراته سبک‌های آزاد قم و برتری تیم‌های مدعی قهرمانی مقابل حریفان خود خبر داد.
به گزارش “کاراته نیوز” سعید برخوردار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم گفت: در حالی که تیم‌های مختلف به نمایندگی از قم درگیر مصاف با حریفان خود در مسابقات فصل جاری لیگ‌های کاراته رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان کاراته باشگاه‌های کشور هستند، در سطح استان نیز مسابقات به صورت منظم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت‌های هیأت کاراته استان قم به منظور تداوم رشد و توسعه این رشته ورزشی در بخش‌های مختلف برنامه‌ریزی شده که از جمله آن به موضوع آموزش، اعزام به مسابقات لیگ، قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی و همچنین برگزاری رقابت‌های لیگ و قهرمانی قم است.

دبیر هیأت کاراته استان قم بیان کرد: خوشبختانه کاراته در قم به واسطه افتخارات بسیار ارزشمندی که در دهه‌های گذشته توسط قهرمانان خوش‌نام و پر افتخار این رشته به دست آمده، از جایگاه و اعتبار قابل توجهی نزدیک مردم و شهروندان قمی و خانواده‌های علاقمند به ورزش برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون نیز کاراته یکی از رشته‌های افتخار آفرین ورزش قم در میادین کشوری، بین‌المللی، آسیایی و جهانی این رشته است و با توجه به قطعی شدن حضور این رشته ورزشی در المپیک آینده، تردیدی نیست که در این رویداد بزرگ جهانی نیز برای مردم و مسوولان قم افتخار کسب می‌کند.

برخورداری عنوان کرد: به دلیل این موفقیت‌ها و افتخارات، علاقمندی به فعالیت در این رشته ورزشی در قم فراوان است و بر همین اساس باشگاه‌های متعددی در کاراته قم فعالیت می‌کنند و با سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه، استعدادها و نخبه‌های این رشته ورزشی را پرورش می‌دهند.

وی بیان کرد: هیأت کاراته استان قم نیز با برنامه‌ریزی برای برگزاری رقابت‌های استانی سعی در تداوم پیشرفت کاراته قم دارد و یکی از رقابت‌های جذابی که امسال در قم به انجام می‌رسد، لیگ سبک‌های آزاد این رشته است که در آن تیم‌هایی در سه رده سنی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

دبیر هیأت کاراته استان قم با اشاره به رقابت‌های هفته دوم لیگ کاراته سبک‌های آزاد قم، ابراز کرد: رقابت‌های این هفته با تقابل کاراته‌کاهای ۱۸ تیم در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه برگزار شد.

وی با اشاره به نتایج این رقابت‌ها، عنوان کرد: در مسابقات رده سنی نوجوانان تیم باشگاه بهادران با نتیجه ۱۲ بر سه مقابل باشگاه شیهان به برتری رسید، آکادمی رستمی‌زاده ۱۰ بر چهار بر باشگاه راحله غلبه کرد و آکادمی عزیزیان با حساب ۱۵ بر صفر مقابل باشگاه کیهان پیروز شد.

برخورداری افزود: در مسابقات رده سنی جوانان لیگ سبک‌های آزاد کاراته قم باشگاه بهادران با نتیجه ۱۲ بر ۳ بر باشگاه شیهان پیروز شد، آکادمی رستمی‌زاده ۱۲ بر سه مقابل باشگاه راحله پیروز شد و آکادمی عزیزیان با همین نتیجه از سد کاراته‌کاهای باشگاه کیهان عبور کرد.

وی در پایان اظهار کرد: سرانجام رقابت‌های رده سنی بزرگسالان به انجام رسید و در سه مسابقه این هفته، باشگاه بهادران ۹ بر ۶ تیم باشگاه شیهان را برد، آکادمی رستمی‌زاده ۱۰ بر چهار مغلوب باشگاه راحله شد و آکادمی عزیزیان ۱۲ بر صفر مقابل باشگاه کیهان به برتری رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا