بی عدالتی در فدراسیون کاراته/ بازیکن خط خورده برود، مربی سازنده نه!!

photo_2016-11-25_17-41-17
این روزها در خبرگزاری های مختلف شاهد اخبار و سخنانی در خصوص بی عدالتی ها و بی برنامگی هایی که در فدراسیون کاراته رخ می دهد، هستیم.
به گزارش “کاراته نیوز” پیش از اعزام تیم های رده های پایه کشورمان به پیکارهای آسیایی، شاهد حواشی درباره برگزاری انتخابی مجدد وزن ۵۹+ کیلوگرم دختران بوده ایم اما سایت فدراسیون کاراته با سانسور کامل خبر تلاش کرد تا این موضوع کتمان بماند.
درحالیکه تیم های پایه که به گفته‌ی مسئولان برای تطبیق پذیری بازیکنان با شرایط آب و هوایی و ساعت اندونزی به این کشور اعزام شده اند و همچنین در طی مدت زمان باقی مانده به برگزاری مسابقات نیاز به آرامش و دور بودن از حواشی داشتند، باز هم شاهد حاشیه ها و اخباری درمورد نارضایتی و عدم رسیدگی مسئولین به اعضای تیم هستیم. این اتفاقات و بی برنامگی ها تا به جایی پیش رفت که باعث آسیب شدید یکی از بازیکنان تیم امید پسران شد.
طبق شنیده ها از منابع آگاه غیررسمی، ملی پوشان کاراته کشورمان به جز یک مرحله از اردوی تمرینی خود باقی زمانها را در قسمتی از هتل محل اقامت خود به تمرین پرداختند که عدم وجود فضای مناسب تمرین باعث شد تا بینی رضا عنایتی بازیکن وزن منها ۶۷ کیلوگرم تیم ملی امید در حین تمرین آسیب جدی ببیند.

اما این اتفاقات و حواشی به همین جا ختم نمی شود.
اکنون پایگاه خبری کاراته نیوز در نظر دارد تا به نکته قابل تامل دیگری اشاره کند: بعد از انتشار عکس شکستگی بینی رضا عنایتی در صفحات مجازی که در کنار صفدریان گرفته شد سوالی ذهنمان را مشغول کرده است. آن سوال هم درمورد همراهی علی صفدریان با کاروان ایران در پیکارهای آسیایی است.
گفتنی است علی صفدریان کاراته کا وزن منهای ۵۵ کیلوگرم رده سنی امید است که به عنوان نفر دوم در تیم ملی کاراته حضور داشت در آخرین مرحله انتخابی ها مغلوب علی مسکینی شده بود اما در حال حاضر در اندونزی حضور دارد!؟
حال این سوال در ذهن ما مطرح می شود که چگونه فدراسیون کاراته توانایی پرداخت هزینه افرادی همچون صفدریان که واجد شرایط نبوده را برای اعزام به این پیکارها دارد ولیکن به علت نداشتن بودجه و مشکلات مالی از اعزام مربیانی که سالها برای این بازیکنان زحمت می‌کشند تا آنها را به عرصه ملی معرفی کنند امتناع میکند؟
آیا اکنون وقت آن نرسیده کار را به کاردان بسپاریم و هرچه زودتر مجمع را تشکیل داده و انتخابات را برگزار کنیم تا شاهد این اتفاقات ناگوار و بی برنامگی و بی عدالتی ها نباشیم؟

پانزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا در رده های سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال از فردا در اندونزی آغاز می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا