پیگیری حقوق احقاق نشده ملی پوشان کاراته

1595392

دگرباره باید از یک بحث تکراری، نیمه کاره و بی سرانجام حرف بزنیم، بحث یا بهتر بگویم دردی که اصلا دغدغه مسئولان ورزشی نیست.
پایگاه خبری کاراته نیوز به هیچ عنوان به دنبال مقصر نیست، بلکه به فکر راهکار و مساعد کردن راه برای جوانان و نوجوانانی است که از  شهرستان ها در اردوهای تیم ملی حضور پیدا می کنند . مطمئنا اگر بخواهیم پای درد‌ و دل آنها بنشینیم، باید یک حوض که نه بلکه یک دریا به حالشان گریه کنیم.
آقایانی که مسئول ورزش هستید، جوانان این شهرستان‌ها به کمک و گاهی نگاه شما نیاز دارند.
هزینه رفت و آمدهای بی سر و صدای ملی پوشانمان که برای افتخار آفرینی این مملکت از همت والای خود و باز هم تنها به عشق پرچم جمهوری اسلامی ایران و مردم عزیز دست از تلاش برنمیدارند را چه کسی باید پرداخت کند؟ ملی پوشانی که همه دانشجو و یا دانش آموز هستند؟!!
حقوق ورزشکاران کاراته در رده های پایه که طبق شنیده ها جمعه ۲۸ آبان ماه سال جاری عازم رقابت‌های آسیایی اندونزی هستند هنوز پرداخت نشده است.
هر چند بارها از آنها شماره حساب بانکی گرفته شد و مسئولین فدراسیون  در ملاقات های حضوری خود با بازیکنان قول های متعدد دادند اما هنوز خبری از پرداخت حقوق های معوقه شنیده نشده است.
امید است مسئولان ورزشی قبل از اعزام بازیکنان حقوق آنها را پرداخت کرده تا انگیزه سازی شود و ورزشکاران با فکری آزاد و محیطی آرام راهی پیکارهای آسیایی شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا