رزیتا علیپور: این ناکامی را جبران می کنم/ با انگیزه بیشتر به تلاشم ادامه خواهم داد

photo_2016-11-15_22-29-03

نماینده تیم ملی بانوان ایران در پیکارهای جهانی اتریش گفت: با اینکه مدال جهانی اتریش را از دست دادم اما به آینده امیدوارم و با انگیزه بیشتر به تلاشم برای جبران این ناکامی ادامه خواهم داد.
به گزارش”کاراته نیوز” رزیتا علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص شرایط روحی و بدنی خود در روز مسابقه گفت: در روز مسابقه انفرادی ام شرایط جسمی مناسبی نداشتم. اگر بدنم کمی سر حال تر بود می‌توانستم با مدال از این رقابت ها به ایران باز گردم. با این وجود همه توانم را برای افتخار آفرینی در این میعادگاه بزرگ به کار بردم و از عملکرد خودم اگرچه بدون مدال بود اما رضایت دارم.
وی در ادامه اذعان داشت: برای حضور موفق در مسابقات جهانی اتریش دو سال برنامه‌ریزی و تمرین کرده  بودم.
علیپور در رابطه با رقابت های جهانی اتریش بیان کرد: در این رقابت ها پس از برتری در دو بازی برابر برزیل و پرو به مصاف نماینده صربستان رفتم و با رای داوران ۳ بر ۲ بازنده این دیدار شدم. نماینده صرب در بازی بعد از من، برابر حریفی از کشور فرانسه با نتیجه ۴ بر یک مغلوب شد و بازیکن فرانسه در ادامه توانست به فینال راه یابد. وی در انتها برابر نماینده مصر تن به شکست داد و به عنوان نائب قهرمانی جهان دست یافت. در اینجا باید به این نکته اشاره کنم که من همین حریف فرانسوی را در بخش کومیته تیمی رقابتهای جهانی اتریش شکست دادم.
ملی پوش کاراته بانوان درباره از دست رفتن مدال پیکارهای جهانی گفت: با این که از کسب مدال باز ماندم اما از این مسابقات درس های زیادی آموختم و تجربیات خوبی را کسب کردم.
رزیتا علیپور در ادامه افزود: هرچند از نتیجه به دست آمده در اتریش ناراضی هستم اما اکنون با برنامه ریزی بهتر و فشار بیشتری تمرینات خود را پیگیری می‌کنم تا تلخی این ناکامی را کمرنگ تر کنم.
علیپور در خاتمه افزود: از اعضای کادر فنی که در تمام این مدت برای ما زحمت کشیدند تشکر میکنم. با وجود راه یابی کاراته به المپیک ۲۰۲۰؛ امیدوارم در ادامه راه با نتایج بهتر و در خور شان کاراته ایران بتوانیم بهترین عملکرد را داشته و حتی تاریخ ساز شویم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا