هروی: امیدوارم بچه‌های تیم ملی با مدال‌های خوشرنگ جواب زحمات حسین روحانی را بدهند

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

شهرام هروی در گفتگو با «نسیم آنلاین» در خصوص شرایط تیم ملی کاراته اظهار داشت: همانطور که در روزهای گذشته تاکید کردم بچه‌های تیم ملی در شرایطی بسیار خوبی از لحاظ فنی و روحی و روانی قرار دارند و تنها مشکل ما نبود حسین روحانی، مربی تیم ملی کاراته در جمع ملی‌پوشان است. روحانی علاوه بر اینکه از مربیان خوب کاراته ایران و تیم ملی است از بهترین قهرمانان کاراته جهان نیز است که حضورش در کنار تیم نقطه قوت ما بوده است.

وی ادامه داد: من سعی کرده بودم در خصوص دلایل عدم حضور او صحبت نکنم اما همانطور که خودش مصاحبه کرد متاسفانه بنا به دلایلی نتوانست همراه و کنار تیم ملی باشد و امیدوارم قهرمانان و بچه‌های تیم ملی با کسب مدال‌های خوشرنگ جواب زحمات روحانی را بدهند.

مربی تیم ملی کاراته در خصوص شرایط سه ملی‌پوش تیم ملی کاراته در اولین روز مسابقات و شانس کسب مدال آنها عنوان کرد: اولین نماینده ما در روز نخست سجاد گنج‌زاده است که امیدوارم مانند مسابقات جهانی دوره گذشته در آلمان شروعی پرقدرت داشته باشد و انرژس مثبتی به تیم ملی ترزیق کند. ذبیح الله پورشیب، کاپیتان باسابقه تیم ملی نیز نماینده دوم ما است و با توجه به شرایط ایده آلش امیدوار به نمایش خوبی از او هستم.

وی ادامه داد: آسیابری هم اگر خودش باشد قطعا موفق خواهد شد. هر سه نماینده ما بخت کسب مدال را دارند و خوشحال هستم تیم ما با این قدرت وارد مسابقات خواهد شد و امیدوار هستم خداوند هم نظر کند و اعتقاد دارد این اتفاق نیز خواهد افتاد.

هروی در پایان خاطر نشان کرد: ۵ ماه تلاش بی وقفه و شبانه روزی انجام دادیم تا تیم ملی به شرایط آرمانی برسد و تنها چیزی که در حال حاضر برای ما مهم است این است که بچه‌ها خودشان باشند و خبرهای خوشی رو به کشورمان ارسال کنند. از همه کسانی که برای تیم ملی در این مدت زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و امیدوارم با کسب مدال‌های خوشرنگ جواب زحمات آنها را بدهیم.

[ad_2]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا