ملی‌پوش کاراته: شرایط فدراسیون با سرپرست فعلی بهتر از زمان روسای قبلی است

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

سجاد گنج‌زاده شرایط حال حاضر مدیریتی فدراسیون کاراته را خوب ارزیابی کرد.

ملی‌پوش کاراته مردان در گفت‌وگو با ایسنا، شرایط اردوهای تیم ملی را خوب ارزیابی کرد و تصریح داشت: همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود و تنها مشکلی که وجود دارد سفرهای برون مرزی است که به دلیل ویزا مشخص نیست حضور داشته باشیم یا خیر، در غیر این صورت بقیه چیزها خوب است.

گنج‌زاده درباره عدم حضور در رقابت‌های دانشجویان جهان و کاراته وان ترکیه اظهار داشت: حضور در مسابقه‌های دانشجویان جهان برای تیم می‌توانست بسیار خوب باشد. کاراته وان ترکیه نیز بنا به درخواست برخی بازیکنانِ تیم کنسل شد، چرا که خانواده‌ها به دلیل مسائل امنیتی کشور ترکیه ابراز نگرانی کردند.

او دیدارهای تدارکاتی پیش رو را در روند آماده‌سازی تیم ملی تاثیرگذار دانست و افزود: امیدوار هستم در دیدارهای تدارکاتی آینده شرکت کنیم، حضور در این رویداد ها قطعا در روند آماده‌سازی تیم ملی تاثیر مثبتی خواهد  گذاشت ولی اگر در این دیدارها هم نتوانیم شرکت کنیم مهم نیست چرا که ما در سخت‌ترین شرایط نشان داده‌ایم که توانایی بسیار بالایی داشته‌ایم. من خودم شخصا می‌گویم اگر در دیدارهای تدارکاتی نتوانیم شرکت کنیم، تمرکز خود را بر روی مسابقات جهانی اتریش می‌گذارم تا بتوانم بهترین نتیجه را کسب کنم.

گنج‌زاده پیش‌بینی خود از رقابت‌های جهانی اتریش را بیان نکرد و اظهار داشت: به جامعه ایران و جامعه ورزشی کاراته این قول را می‌دهم که تمام بازیکنان تلاش خود را خواهند کرد تا بهترین نتیجه را، حتی بهتر از دوره قبل، در اتریش به دست آوریم.

او درباره المپیکی شدن کاراته و حضور در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ بیان داشت: در  حال حاضر تمرکز خود را بر روی مسابقه‌های جهانی اتریش گذاشته‌ام و می‌دانم اگر تیم بزرگسالان در اتریش نتیجه خوبی را کسب کند تاثیرات و دید مثبتی به سمت کاراته کشورمان خواهد آمد و دلیل آن نیز المپیکی شدن کاراته است. طباطبایی شرایط خوبی را فراهم کرده است و بعد از مسابقه‌های جهانی مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون باید یک برنامه بلند مدت را اجرا کنند تا در چهار سال آینده نتایج خوبیدر المپیک ۲۰۲۰ داشته باشیم.

حدود ۱۰ ماه است که فدراسیون کاراته با سرپرست هدایت می‌شود و فدراسیون در بلاتکلیفی به سر می‌برد اما ملی‌پوش کاراته مدعی است فدراسیون از چهار سال گذشته بسیار باتکلیف‌تر بوده است و تصریح داشت: برای منِ بازیکن اگر شرایط این گونه باشد بسیار بهتر است تا حضور رییسی که بخواهد اذیت کند. من اسم این را بلاتکلیفی نمی‌گذارم، درست است که رییس نداریم اما سرپرستی داریم که دلسوز است.

گنج‌زاده دو سال گذشته برای تیم آذر خودرو در لیگ حضور داشته است و قرارداد مالی او تا به امروز پرداخت نشده است، او در این باره گفت: تا به امروز قرارداد من پرداخت نشده است و انتظار من از سرمربیِ تیم این است که پیگیری کند ولی متاسفانه پیگیری نمی‌کند. برای سوپرلیگ سال جاری نیز با تیم دانشگاه آزاد صحبتی را داشته‌ام.

انتهای پیام

[ad_2]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا