آیا تنور انتخابات تا ۱۱مرداد داغ میشود؟

برای حضور در انتخابات فدراسیون کاراته ۲۷ نفر ثبت نام کرده بودند که پس از مشخص شدن زمان برگزاری مجمع، سایت رسمی فدراسیون کاراته اسامی ۱۹ کاندیدای تایید صلاحیت شده را برای رقابت در روز ۱۱ مردادماه اعلام کرد

اما در این بین اسامی افرادی همچون محسن آشوری با سابقه ۲۰ ساله در فدراسیون کاراته، سید احمد عباس پناهی رئیس سابق فدراسیون کاراته و مازیار فرید خمامی قهرمان سابق تیم ملی که هم زمان توانست بعنوان مربی/بازیکن فعالیت کند، در این لیست دیده نمی شود.

البته با توجه به سوابق پرفروغی که محسن آشوری در طول ۲۰ سال گذشته در کاراته داشته است و همچنین سید عباس احمد پناهی که سابقه حضور کوتاه دوساله بر روی صندلی ریاست و مازیار فرید خمامی می توان انتظار داشت که وزارت ورزش کشور با تایید این اسامی اجازه دهد تا جامعه کاراته، خود تعیین کننده ی سرنوشت  آینده ی این رشته ی ورزشی باشد.

پس از اعلام اسامی ۱۹ کاندیدا حضور در انتخابات، بسیاری بر این باورند که نام محسن آشوری به همراه دو تن دیگر باید در این لیست قرار می گرفت تا با توجه به تمامی مدعیان این مسند مشخص شود که جامعه کاراته چه کسی را بعنوان رئیس فدراسیون انتخاب خواهد کرد.

تمامی اهالی کاراته منتظر هستند تا ببینند در جایی که افرادی همچون محسن آشوری، محمدصادق فرجی، سید عباس احمد پناهی، حبیب الله ناظریان و سایر مدعیان حضور دارند چه شخصیتی مورد اعتماد نمایندگان کاراته ایران در مجمع انتخاباتی قرار می گیرد.

پایگاه خبری کاراته نیوز مطمئن است که تنور انتخابات کاراته تنها در حضور تمام مدعیان ریاست بسیار داغ خواهد شد. اما باید منتظر تصمیم وزارت ورزش کشور بود و دید با توجه به سخنان سرپرست فدراسیون کاراته، چه افرادی در لیست نهایی انتخابات قرار خواهند گرفت.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا