حذف نمایندگان وزن ۶۷- کیلوگرم

در ادامه ی رقابت های لیگ جهانی امارات، نمایندگان ایران با شکست برابر حریفان خود از ادامه رقابت ها بازماندند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، پنجمین مرحله لیگ جهانی با حضور ۶۶۱ کاراته کا از ۵۹ کشور در کشور امارات در حال برگزاری است و نمایندگان وزن ۶۷- کیلوگرم کشورمان برابر رقبای خود تن به شکست دادند.

محمد مهدی صالحی نماینده سبک کن شین کان در لیگ جهانی، در دیدار اول برابر حریفی از کشور یمن با نتیجه ۶ بر ۶ مساوی شد که در هانتی داوران رای به پیروزی وی دادند. صالحی در دومین بازی خود با نتیجه ۳ بر ۲ حریف قزاق را پشت سر گذاشت و در دیدار سوم حریف الجزایری را شکست داد. وی در چهارمین بازی خود برابر حریف عربستانی تن به شکست ۳ بر صفر داد و با شکست حریف عربستانی در مرحله بعد از دور رقابت ها کنار رفت.

هامون درفشی پور نماینده شناخته شده کشورمان در این وزن ابتدا برابر حریفی از برزیل به برتری دست یافت سپس با نتیجه ی ۳ بر صفر از سد حریف آفریقایی خود گذشت اما در بازی سوم با نتیجه یک بر صفر مغلوب نیازی علیف از آذربایجان شد و با توجه به حذف این حریف در دور بعد، دست درفشی پور از مدال کوتاه ماند

یاسین عبدالمالکی نماینده سبک wskf در این رقابت ها پس از پیروزی برابر نمایندگان کشورهای روسیه و آفریقای جنوبی، مغلوب حریف قزاقستانی شد.

امیررضا میرزایی نماینده ایران در این رقابت ها در دور نخست برابر حریف اردنی با نتیجه ۵ بر ۱ شکست خورد. میرزایی در صورت صعود حریف اردنی به فینال می تواند در جدول رپه شارژ شانس خود را آزمایش کند

در این وزن نمایندگان دیگری چون امیر ارسلان حیدرزاده، محمد علینژاد، حامد دوستداری، محمدجواد حسن آبادی حضور داشتند که با شکست برابر حریفان خود از دور رقابت ها کنار رفتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا