پورشیب: مربیان تیم مارسی از عملکردم راضی بودند/ دوباره به فرانسه دعوت خواهم شد

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم باشگاهی مارسی فرانسه، ذبیح‌الله پورشیب کاراته‌کای کشورمان را برای حضور در مسابقات سوپر لیگ کاراته فرانسه دعوت کرد و پورشیب راهی این مسابقات شد و در مسابقات سوپر لیگ فرانسه برای این تیم در ۵ رویداد مبارزه کرد.

ذبیح‌الله پورشیب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ اظهار داشت: واقعا مسابقات لیگ فرانسه خیلی خوب برگزار شد. فکر نمی‌کردم مسابقات لیگ آن‌ها در این سطح برگزار شود. نحوه برگزاری مسابقات، سالن برگزاری و تیم‌های حاضر در این مسابقات ایده‌ال بود. مسابقات در ۵ تاتامی برگزار شد که این موضوع خیلی برایم جالب بود.

وی در ادامه افزود: به غیر از من کاراته‌کای دیگری از کشورهای آلمان، هلند، پرتغال، الجزایر و مراکش در این مسابقات حضور داشتند. طبق گفته فرانسوی‌ها مسابقات لیگ آنها در دو مقطع برگزار می‌شود. طبق صحبت‌هایی که مربیان تیم مارسی با من داشتند قرار شد تا دوباره برای تمرین و مبارزه کردن در کنار کاراته‌کاهای تیم مارسی به فرانسه دعوت شوم.

پورشیب در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: خیلی از مربیان تیم‌های ملی و بازیکنان آن‌ها از حضور من در ترکیب تیم مارسی شگفت زده شدند. به هر حال خوشحالم که در ترکیب تیم مارسی در لیگ حضور داشتم و توانستم در ۴ بازی پیروز شوم. البته یک تساوی نیز مقابل نوویچ قهرمان آلمانی داشتم که او در دنیا افتخارات زیادی را کسب کرده است. مربیان نیز از عملکرد من راضی بودند و این برایم خیلی رضایت بخش است.

وی در پاسخ به این سوال که تیم مارسی چه نتیجه‌ای را در مسابقات لیگ فرانسه کسب کرد، گفت: سیسیل و الکس از قهرمانان سابق جهان هستند که هدایت این تیم را برعهده دارند. خوشبختانه ما عنوان سومی را در این مسابقات کسب کردیم. تیم‌های اول و دوم نیز از نفرات خوبی برخوردار بودند البته من تنها بازیکن خارجی تیم مارسی بودم. آن‌ها دو نفر از اعضای تیم ملی خود را در ترکیب تیم داشتند. جالب این بود که هنوز تا مسابقات قهرمانی جهان بیش از ۶ ماه باقی مانده، اما آن‌ها ترکیب تیم ملی خود را مشخص کردند. این یعنی فرانسوی‌ها به شدت برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان برنامه ریزی کردند.

انتهای پیام/ر

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا