کاندیدایی که با موتور به فدراسیون رفت/ مردانی: همه چیز قانونی بود

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرنگار مهر ، ثبت نام از کاندیداهای حضور در انتخابات فدراسیون کاراته اواخر اسفندماه برگزار شد و طی آن ۲۷ نفر برای نشستن روی صندلی ریاست این فدراسیون ثبت نام کردند. با این وجود ثبت نام  یک کاندیدا بعد از مهلت قانونی شائبه‌هایی را در پی داشت.

مهلت ثبت نام از نامزدهای انتخابات فدراسیون کاراته ساعت ۱۶/۳۰ روز چهارشنبه ۲۶ اسفندماه به پایان رسید ولی گفته می شود یک نفر که نامزد احتمالی وزارت ورزش است برای ثبت نام از شهرستان راهی تهران شد و برای آنکه به موقع خود را به فدراسیون برساند با موتور مسیر فرودگاه تا ورزشگاه شهید کشوری را طی کرده است. 

در چنین شرابطی بازهم این کاندیدا بعد از پایان وقت اداری به فدراسیون رسید، ولی مسئولان فدراسیون که منتظر وی بودند مدارک را تحویل گرفته و نام وی را در لیست ثبت نامی ها قراردادند.

محمد علی مردانی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در این مورد به خبرنگار مهر گفت: در آخرین روز ثبت نام از کاندیداهای حضور در مجمع انتخاباتی نماینده وزارت ورزش نیز حضور داشت و هیچگونه تخلفی صورت نگرفته و درپایان مهلت قانونی نیز پرونده ثبت نام بسته و مدارک به دفتر امور مجامع ارسال شد. 

وی در مورد اینکه گفته می شود یک کاندیدا با موتور و بعد از پایان وقت قانونی به فدراسیون رسیده است گفت: آخرین فردی که ما کار ثبت نام خود را تکمیل کرد نیکوخصلت بود. اینکه ایشان از فرودگاه با چه وسلیه ای آمد ارتباطی به ما ندارد ولی وی ساعت ۱۵/۳۰ کارهای خود را فدراسیون به پایان رساند و هیچ تخلفی صورت نگرفته است. 

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته ادامه داد: استقبال خوبی از انتخابات فدراسیون صورت گرفته قصد داشتیم زمان ثبت نام را چند ساعتی تمدید کنیم که پس از مشورت با سرپرست فدراسیون و نماینده وزارت ورزش این تصمیم منتفی شد و بعد از پایان وقت اداری مدارک به دفتر مجامع ارسال شد. 

با وجود آنکه سرپرست دبیری فدراسیون کاراته ثبت نام نیکو خصلت را قانونی دانسته و هرگونه تخلف را در این خصوص رد کرده است اما شنیده می شود برخی نامزدها نسبت به این موضوع اعتراض داشته و این اعتراض را نیز به وزارت ورزش منعکس خواهند کرد. 

علیرضا رستمی ، حمیدرضا ده بزرگی ، حسین افراسیابی، علی باتوانی، صمد ولیزاده، محمد قاسم منوچهری، ایرج علی میرزایی، سیدعباس احمد پناهی، محمد صادق فرجی، آیدین محمدی، علی خرمی، عقیل کشیر، حمیدرضا عرفانی، قاسم سعیدی خانلو، علیرضا اسدالله زاده، مصطفی نکولعل آزاد، افشین داوری لطف آبادی، حبیب اله ناظریان، علی برق پیما،زیبا محمدرضایی،محسن آشوری، مازیار فرید خمامی،بهزاد ملکی، حسین دهقانی، محمد احمدی،حمید عباسی نهنگی و سعید نیکوخصلت ۲۷ نفری هستند که برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده اند. 

قرار است وزارت ورزش و جوانان زمان پس از طی مراحل قانونی زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته را اعلام کند. 

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا