سرمربی کاراته دانشگاه آزاد: داوری‌ها به هیچ تیمی لطمه نزد

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد می‌گوید شرایط داوری در سوپر لیگ به گونه‌ای نبود که به تیمی لطمه وارد شود و برخی صحبت‌ها در این زمینه نادرست است.

احمد صافی در گفت‌و‌گو با ایسنا، در مورد قهرمانی تیم دانشگاه آزاد در رقابت‌های سوپر لیگ کاراته اظهار کرد: با توجه به شرایط خوبی که داشتیم پیش بینی می‌کردیم بتوانیم عنوان قهرمانی را بدست بیا‌وریم، ولی در هفته آخر شرایط بسیار دشواری داشتیم و رقیبان ما نیز دارای شرایط بسیار خوبی بودند.

او ادامه داد: در مورد اینکه برخی انتقادات نسبت به داوری‌های مطرح شده باید بگویم در این باره با توجه به حضور ویدئو چک هیچ حقی ضایع نمی‌شود. ما هم در صحنه‌هایی نسبت به داوری‌ها اعتراضاتی داشتیم ولی با توجه به وجود ویدئوچک حقی از کسی ضایع نشد.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: به نظرم جایگاه دومی برای تیم پاس قوامین جایگاه مناسبی بود و نشان از حضور قدرتمند این تیم داشت. این تیم بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داشت و به همین خاطر کار ما در دیدار فینال مقابل پاس سخت شد.

صافی با بیان اینکه تیم دانشگاه آزاد نیز در برخی مقاطع معترض به داوری‌ها بوده، خاطر نشان کرد: ما هم در برخی مواقع منتقد داوری‌ها بودیم و حتی سال گذشته نیز لطمه‌ای جدی بخاطر داوری به تیم ما وارد شد.

او افزود: نام تیم دانشگاه آزاد توقع زیادی را در جامعه کاراته به وجود آورده است و به همین خاطر از ابتدای فصل فشار بسیاری بر روی ما بود که لزوما قهرمان سوپر لیگ می‌شویم. نباید فراموش کرد که هیچ تیمی از پیش برنده نیست و هر تیمی که مقابل ما قرار می‌گرفت نهایت تلاش خود برای پیروزی را به کار می‌بست.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد با بیان اینکه حفظ قهرمانی مهم‌تر از بدست آوردن آن است، گفت: تکرار عنوان قهرمانی بسیار دشوارتر از کسب آن است و به همین خاطر ما سال آینده کار سخت‌تری در پیش داریم. البته هنور مشخص نیست چه بازیکنانی در تیم می‌مانند و چه بازیکنانی از بین ما می‌روند.

انتهای پیام

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا