پورشیب: همیشه پس از مصدومیت طلا کسب کرد‌ه‌ام/ هفته پایانی سوپر لیگ خیلی اذیت شدم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

ذبیح‌الله پورشیب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد کسب قهرمانی دانشگاه آزاد در پایان نیم‌فصل دور رفت مسابقات سوپرلیگ کاراته، گفت: به هر حال نیم‌فصل دور رفت سوپرلیگ کاراته با تمام کمی و کاستی‌ها تمام شد و ما قهرمان نیم‌ فصل شدیم. امیدوارم همین روال ادامه داشته باشد تا در پایان فصل قهرمان سوپرلیگ در سال ۹۴ باشیم. به هر حال ما هم پتانسیل قهرمانی را داریم و هم اینکه تیم ما نسبت به دیگر تیم‌ها بهتر است و قطعا باید قهرمان شویم.

وی در واکنش به صحبت‌های سرمربی تیم پاس قوامین که مدعی شده تیم دانشگاه آزاد باید به نایب‌ قهرمانی در مسابقات سوپر لیگ فکر کند، عنوان کرد: تیم پاس قوامین مهره‌های بسیار خوبی دارد و نتایج خوبی را نیز در نیم‌ فصل کسب کرده است. آنها قهرمانان با تجربه‌ای را در ترکیب خود دارند و نیم‌ نگاهی هم به قهرمانی در پایان فصل دارند. تیم دانشگاه آزاد نیز آنها را دست کم نمی‌گیرد اما باید بدانند که ما بهتر از تیم پاس قوامین هستیم. از ابتدای فصل به غیر از کسب سکوی قهرمانی به چیز دیگری فکر نکرده‌ایم.

پورشیب به مصدومیتی که در مسابقات لیگ کاراته‌وان پاریس برایش رخ داده است، اشاره کرد و گفت: روز قبل از فینال زمانی که با حریفم مبارزه می‌کردم، ضربه‌ای به حریفم زدم که او با آرنج دفاع کرد و باعث شد از ناحیه پای راست دچار آسیب‌ دیدگی شوم. به هر حال با همان شرایط مسابقه دادم و در پایان مدال نیز کسب کردم. آسیب‌دیدگی جزء ورزش کاراته است و این اتفاق‌ها در ورزش عادی و طبیعی است. اصلا به مصدومیت فکر نمی‌کنم و روی این موضوع تمرکز نمی‌کنم.

وی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: در هفته پایان دور رفت سوپر لیگ واقعا به خاطر آسیب‌دیدگی که داشتم اذیت شدم اما تا آنجا که می‌توانم در چنین مواقعی اجازه نمی‌دهم آسیب‌دیدگی تمرکزم را به هم بزند. به دانشگاه آزاد تعهد داردم و تا آخر با هر شرایطی که دارم حاضرم برای تیم دانشگاه آزاد مبارزه کنم. سال ۲۰۰۹ با علیرضا سلیمانی راهی مسابقات قهرمانی آسیا شدیم و دور اول دستم دچار شکستگی شد و با آن وضعیت مدال طلا کسب کردم. سال ۲۰۱۲ نیز در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان دوباره مچ دستم شکست، اما باز هم مدال طلا کسب کردم. هیچ وقت مصدومیت دلیل باخت من نمی‌تواند باشد و همیشه پس از مصدوم شدن در مسابقات مدال طلا کسب کرده‌ام.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/WFNHPZ
[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا