گنج‌زاده: مبارزه کردن مقابل برادرم اتفاق خوبی برایم نبود/ مسئولان به فکر شغل ما نیستند

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از برگزاری دیدارهای هفته آخر دور رفت در گروه یک، تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۲ پیروزی به صدر جدول مسابقات سوپر لیگ کاراته رسید و عنوان قهرمانی این گروه را در نیم فصل بدست آورد. موسی گنج‌ زاده کاراته کای تیم برق هرمزگان مقابل برادر خود سجاد گنج‌زاده عضو تیم دانشگاه آزاد مبارزه کرد که این دیدار یکی از مبارزات جذاب این رقابت‌ها بود.

سجاد گنج‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد مبارزه‌ای که در هفته پایانی دور رفت مسابقات سوپر لیگ کاراته مقابل موسی داشت، گفت: من در کاراته هر چه یاد گرفته‌ام از برادر بزرگترم بوده و همیشه در کاراته حامی خوبی برای من بوده است. ما همیشه با هم مبارزه می‌کنیم و اصلا دوست نداشتم که مقابل او در مسابقات دور رفت سوپر لیگ مبارزه کنم. شاید برای دیگران مبارزات ما اتفاق جالبی بود، اما برای من اتفاق خوبی نبود.

وی در ادامه افزود: هر کدام از ما به تیم خودمان تعهد داریم و باید برای موفقیت تیممان تلاش می‌کردیم. مبارزه ما دو نفر جدا از بحث برادری بود و یک رقابت‌ خوبی را به نمایش گذاشتیم.

کاراته‌کای تیم دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که آیا کسب نتیجه تساوی در هفته پایانی دور رفت توافقی بود یا خیر، گفت: نه به هیچ عنوان کسب نتیجه توافقی نبود. با توجه به اینکه ما سال‌های سال است که کنار هم تمرین می‌کنیم؛ شناخت خوبی از مبارزات یکدیگر داشتیم. در طول مسابقه نیز مبارزات خوبی را به نمایش گذاشتیم که در پایان نیز با نتیجه یک بر یک کارمان به پایان رسید. به شخصه برای من نتیجه ای که مقابل برادر بزرگترم رقم خورد قابل قبول است.

گنج‌زاده در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: در تلاش هستم تا یک باشگاهی را افتتاح کنم تا از این طریق منبع درآمدی داشته باشم. به هر حال زندگی ما که فقط کاراته نیست؛ ما باید به فکر آینده مان نیز باشیم. کاراته بخشی از زندگی ما است. مسئولان وزارت ورزش و جوانان در گذشته دست قهرمانان ملی را در یک جایی بنده میکردند و ورزشکاران نیز از لحاظ شغلی نگران آینده نبودند اما در حال حاضر ما امنیت شغلی نداریم. من در ۲۴ سالگی در اوج قدرت و توانایی جسمی به جای تمرکز کردن روی موفقیت به دنبال رفع مشکلات مالی هستم.

وی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: در حال حاضر تلاشم این است که باشگاهی که می‌خواهم را افتتاح کنم و پس از آن روی حضور در مسابقات قهرمانی جهان تمرکز کنم. متاسفانه ورزشکاران کشورهای دیگر در حال حاضر به قهرمانی در اتریش فکر می‌کنند و ما را ببینید که به دنبال چه هستیم. امیدوارم هر چه زودتر باشگاهم افتتاح شود و پس از آن برای کسب مدال طلای مسابقات جهانی تمریناتم را به صورت جدی آغار کنم.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/R5H3LO
[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا