مدعیان به دنبال روزنه‌ای برای صعود/ نفتی‌ها در تقابل با پیام نور

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرنگار مهر، با برگزاری پنج دیدار پرونده دور رفت رقابتهای سوپر لیگ کاراته کشور فردا سه شنبه در سالن غدیر تهران بسته خواهد شد. از گروه نخست دانشگاه آزاد اسلامی که در هفته های گذشته پیروزیهای خوبی کسب کرده برای صعود مشکلی ندارد.

دانشگاه که صدر جدول را در اختیار دارد باید پولادقم پیکار کند. در دیگر دیدار این گروه صنعت برق هرمزگان به مصاف کان ذن ریو خواهد رفت. برقی ها برای رسیدن به نیمه نهایی به امتیازات کامل این بازی نیاز دارند. 

مهمترین دیدار گروه دوم را دو تیم مناطق نفت خیز جنوب و دانشگاه پیام نور برزگار می کنند. هر دو با شش امتیاز در مکانهای دوم و سوم جدول قراردارند که برای تثبیت جایگاه خود به سه امتیاز دیدار فکر می کنند. در همین گروه کارگزاری رسمی بیمه فرزام به دیدار پاس قوامین صدرنشین خواهد رفت.

کمیته برگزاری رقابتهای لیگ برنامه هفته اول از دور برگشت را نیز اعلام کرده است. در بازیهای این هفته دانشگاه آزاد اسلامی استراحت خواهد داشت.صنعت برق هرمزگان مقابل کان ذن ریو قرار می گیرد و پولاد قم با شهرداری سنندج دیدار می کند. یک دیدار معوقه هم از هفته دوم دور رفت بین تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و صنعت برق هرمزگان برگزار خواهد شد.

در گروه دوم پاس قوامین استراحت دارد. دانشگاه پیام نور با تصتای آوای رزم مبارزه می کند و مناطق نفت خیز جنوب مقابل کارگزاری رسمی بیمه فرزام قرار خواهد گرفت.

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا