مقدم: کاراته تا کی باید تاوان مسئولان غیرمتخصص را بدهد؟

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

علی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ضمن انتقاد از عملکرد سرپرست فدراسیون کاراته عنوان کرد: سوال من این است که چرا مسئولان وزرات ورزش و جوانان برای سرپرستی فدراسیون کاراته از فردی استفاده می‌کنند که اصلا آشنایی با این رشته ندارد؟ سرپرست فعلی فدراسیون هیچ تجربه‌ای در زمینه کاراته ندارد و نمی‌دانم تا کی این رشته باید تاوان مسئولان غیرتخصصی را بدهد؟

وی ادامه داد: تا کنون چندین مرتبه برای صحبت با سرپرست فدراسیون اقدام کرده‌ام اما تاکنون موفق نشده‌ام. او ۱۰ مشاور دارد که دائما مرا به آنها ارجاع داده اما مشاوران او نیز تخصصی در این زمینه ندارند. این واقعا توهین بزرگی به مربیان کاراته است که اینگونه با آنها برخورد شود.

مربی پیشین تیم ملی اظهار داشت: در کنار تمام این مشکلات باز هم شاهد آن هستیم که به کاتا به عنوان برادر ناتنی در فدراسیون کاراته توجه می‌شود و اصلا این بخش مورد توجه مسئولان نیست. حتی حقوق بچه‌ها و مربیان تیم ملی را نمی‌دهند و تمام کسانی که در این حوزه فعالیت دارند از جیب خودشان هزینه می‌کنند.

مقدم گفت: ۴ دوره در آسیا مدال گرفتیم اما ظاهرا هیچ توجهی نمی‌شود. در سال جاری در رقابت‌های قهرمانی آسیا عنوان سومی را به دست آوردیم اما ظاهرا مسئولان نمی‌خواهند به این موفقیت‌ها توجه کنند. تیم باشگاه ما که به سرمربیگری سمیرا مقدم به مسابقات اعزام می‌شود و زیر نظر او تمرینات را دنبال می‌کند در سال جاری در رقابت‌های غرب آسیا عنوان اول را به دست آورد و در کارته وان ترکیه نیز به روی سکو رفت اما در اعزام به فرانسه اصلا توجهی به این موفقیت‌ها نشد.

انتهای پیام/

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا