رقابت‌های کاراته‌وان فرانسه/ حذف سه نماینده ایران

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

سه کاراته‌کای ایران از رقابت‌های لیگ جهانی فرانسه حذف شدند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های روز دوم کاراته وان فرانسه در وزن ۷۵- کیلوگرم کومیته انفرادی مردان، بهمن عسگری برابر حریفی از کشور پرتغال قرار گرفت و ۶ بر صفر به برتری رسید. در ادامه این کاراته‌کا با نماینده دانمارک مبارزه کرد و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد و با راه نیافتن این حریف دانمارکی به فینال، عسگری هم از این رقابت‌ها کنار رفت.

در همین وزن امیر حسین کلهری کاراته کایی از سن مارینو را ۸ بر صفر برد و سپس برابر حریفی از کشور میزبان قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و با نرسیدن کاراته کای فرانسوی به فینال، کلهری هم از این رقابت‌ها حذف شد.

امیر مهدی‌زاده در وزن ۶۰-کیلوگرم کومیته انفرادی مردان پس از استراحت در دور نخست، در اولین مبارزه به مصاف حریفی از کشور میزبان رفت و با نتیجه ۵ بر ۲ به برتری رسید. ملی‌پوش کاراته ایران در مبارزه دوم مقابل حریف دیگری از فرانسه با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و در ادامه و در سومین دیدار خود به مصاف کاراته‌کای دیگری از کشور میزبان رفت و با نتیجه ۲ بر یک به برتری دست یافت. مهدی زاده در مبارزه چهارم خود با کاراته‌کایی از ایتالیا دیدار کرد و با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد و با نرسیدن این کاراته کا به دور فینال، مهدی زاده هم از گردونه رقابتها کنار رفت.

در این رقابت‌ها همچنین در وزن ۸۴- کیلوگرم، ذبیح الله‌ پورشیب پس از استراحت در دور نخست به مصاف کاراته کایی از فرانسه رفت و با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسید. در همین وزن ابراهیم حسن بیگی نماینده قزاقستان را ۳ بر ۲ شکست داد تا در دور بعد مقابل کاراته کایی از آذربایجان قرار بگیرد. دیگر نماینده ایران در همین وزن هادی صفیه بود که مقابل نماینده بلژیک ۸ بر صفر باخت.

انتهای پیام

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا