صدرنشینی برق و پاس قوامین/ مناطق نفت خیز راه افتاد

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرنگار مهر، تیم دانشگاه آزاد در این هفته از رقابتهای سوپر لیگ کاراته به دلیل حضور چند ملی پوش خود در لیگ جهانی پاریس به میدان نرفت تا صنعت برق هرمزگان از فرصت ایجاد شده بهترین بهره را برده و با کسب پیروزی در تنها بازی خود به صدر جدول صعود کند. این تیم در پیکار با تیم تازه وارد پولاد قم ۱۷ بر ۱۰ صاحب پیروزی شد و با ۹ امتیاز به صدر جدول رفت. 

پولاد قم که هفته نخست غیبت داشت بعد از این شکست دو بار دیگر به روی تاتامی رفت که در پیکار با شهرداری سنندج ۱۹ بر ۵ نتیجه را واگذار کرد و در ادامه «کان ذن ریو» را ۲۰ بر ۷ شکست داد. در آخرین بازی این گروه هم شهرداری سنندج در برابر «کان ذن ریو» ۱۵ بر ۱۳ نتیجه را واگذار کرد. در جدول رده بندی گروه نخست بعد از صنعت برق هرمزگان ۹ امتیازی، دانشگاه آزاد با دو بازی کمتر و ۶ امتیاز دوم است و  شهرداری سنندج هم با ۳ امتیاز در مکان سوم قرار دارد.

پاس قوامین صدرنشین گروه دوم یکبار به روی تاتامی رفت و با برتری ۱۵ بر ۱۱ در مقابل تصتای آوای رزم جایگاه خود را ۹ امتیاز در صدر جدول مستحکم کرد. مناطق نفت خیز جنوب که سابقه قهرمانی در این رقابتها را در کارنامه دارد و فصل جدید این رقابتها را خوب شروع نکرد، این هفته با دو پیروزی به نوعی راه افتاد و با ۶ امتیاز تا مکان دوم جدول بالا آمد. این تیم ابتدا ۲۲ بر ۳ تصتای آوای رزم را شکست داد و سپس بیمه فرزام را ۲۵ بر ۳ از پیش رو برداشت.

بیمه فرزام که هفته نخست غیبت داشت این هفته سه بار به روی تاتامی رفت. بعد از باخت به مناطق نفت خیز جنوب برابر دانشگاه پیام نور در یک مبارزه نزدیک ۱۴ بر ۱۳ بازنده تاتامی را ترک کرد و دیدار مقابل تصتای آوای رزم را نیز ۲۲ بر ۶ پشت سر گذاشت تا دست خالی هفته دوم را به پایان برساند. در جدول رده بندی این گروه هم بعد از پاس قوامین ۹ امتیازی که خانه نخست را در اختیار دارد، مناطق نفت خیز و دانشگاه پیام نور هر کدام با ۶ امتیاز دوم و سوم هستند. 

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا