سلیمانی: حتی پس از کنار رفتن از کاراته انتقاد نکردم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

سرپرست فنی تیم کاراته اعزامی ایران به رقابت‌های کاراته‌وان فرانسه که هدایت این تیم را نیز بر عهده دارد، می‌گوید با توجه به زمان اندکی که تا آغاز این رقابت‌ها مانده عملا نمی‌تواند کار خاصی در این مدت انجام دهد.

علیرضا سلیمانی در گفت‌و‌گو با ایسنا در مورد حضورش به عنوان سرپرست فنی در تیم اعزامی ایران به رقابت‌های کاراته وان فرانسه اظهار کرد: من از اعتماد فدراسیون کاراته برای این انتخاب تشکر می‌کنم ولی عملا تا رسیدن به زمان مسابقات زمانی در اختیار ندارم و کاری برای آماده‌سازی کاراته‌کاهای اعزامی نمی‌توانم انجام دهم. در واقع حضورم تاثیر زیادی بر روی این تیم ندارد.

او ادامه داد: شناخت من از این تیم به مدت‌ها قبل بازمی‌گردد و اگر وقت کافی داشتم می‌توانستم کار بیشتری را برای کاراته‌کاهای اعزامی انجام دهم. موفقیت و یا عدم موفقیت تیم اعزامی به فرانسه ارتباط چندانی به من ندارد و من قضاوت در این باره را بر عهده ناظران می‌گذارم.

سرپرست فنی تیم کاراته اعزامی ایران به رقابت‌های کاراته وان فرانسه با بیان اینکه هنوز وضعیت حضورم در تیم ملی کاراته مشخص نیست، گفت: هنوز چیزی در مورد حضورم در تیم ملی کاراته مشخص نیست. من اصولی برای کار دارم و به آنها پایبند هستم. با توجه به شرایط و ضوابط من تصمیم‌ خودم را خواهم گرفت.

سلیمانی خاطر نشان کرد: کاراته ایران همواره پتانسیل زیادی برای موفقیت داشته و دارد ولی هیچ‌گاه بر اساس پتانسیل‌های خود در این رشته نتوانستیم گام برداریم. در حال حاضر شرایط کاراته بهتر شده و حاشیه‌ها در آن به حداقل رسیده است.

او در مورد رئیس آینده فدراسیون کاراته نیز گفت: باید حساسیت‌ها از روی نام افراد برداشته شود و همه به شخصی که عهده‌دار ریاست آینده فدراسیون کاراته می‌شود کمک کنیم. اعضای خانواده کاراته می‌توانند با حمایت از شخص منتخب در پیشرفت این رشته اثرگذار باشند.

سرپرست فنی تیم کاراته اعزامی ایران به رقابت‌های کاراته وان فرانسه خاطر نشان کرد: من هیچ‌گاه برای کاراته حاشیه‌ سازی نکردم و حتی زمانی که از تیم ملی بیرون آمدم مطلبی و یا نقدی را مطرح نکردم و همواره برخوردی منصفانه و منطقی داشته‌ام.

سلیمانی در پایان خاطر نشان کرد: دوست دارم پس از سالها حضور در کاراته تمام تلاشم را برای موفقیت در این رشته به کار ببندم و از خانواده بزرگ کاراته می‌خواهم که مشکلات را درون خود حل کنند و اگر اختلافی وجود دارد آن را کنار بگذارند و به پیشرفت روز افزون این رشته پرافتخار ایران کمک کنند.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های لیگ جهانی کاراته (کاراته وان) فرانسه دوم تا چهارم بهمن ماه در پاریس برگزار می‌شود و در آن ۳۰ کاراته‌کای ایرانی(۲۱ کاراته‌کا در بخش مردان و ۹ کاراته‌کا در بخش بانوان) در دو بخش کاتا و کومیته در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.

بهمن عسگری، امیر مهدی‌زاده، سجاد گنج‌زاده، ذبیح‌الله پورشیب، ابراهیم حسن بیگی، سعید احمدی در بخش مردان و حمیده عباسعلی و زهرا برزگر در بخش بانوان کاراته‌کاهایی اعزامی از سوی فدراسیون هستند. سایر کاراته‌کاها در صورت آماده شدن روادید با هزینه شخصی راهی پاریس می‌شوند.

انتهای پیام

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا