قطعی شدن حضور ملایی و محجوب در سه تورنمنت اروپایی

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

سرپرست فدراسیون جودو از حتمی شدن حضور ملایی و محجوب در مسابقات کشورهای فرانسه، اتریش و آلمان خبر داد و گفت: این ۲ جودوکار علاوه بر حضور در این مسابقات در اردوهای مشترک این کشورها نیز حضور خواهند داشت.

رشید خدابخش در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت حضور سعید ملایی و جواد محجوب در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک اظهار کرد: آخرین مصوبه شورای برون مرزی این بود که این ۲ جودوکار که شانس کسب سهمیه المپیک دارند به همراه سرمربی تیم ملی در ۳ مسابقه اروپایی برای کسب سهمیه المپیک حضور پیدا کنند. بر همین اساس قرار است این ۲ جودوکار به همراه زارعیان به ترتیب در مسابقات فرانسه ،اتریش و آلمان حضور پیدا کنند.

سرپرست فدراسیون جودو افزود: این مسابقات به فاصله اندک از یکدیگر برگزار می‌شود و جودوکاران در طول ۱۵ روز باید در این ۳ مسابقه به روی تاتامی بروند. تیم ۱۵ بهمن ماه به فرانسه خواهد رفت و پس از حضور در این ۳ مسابقه دوم اسفند ماه به ایران بازخواهد گشت. امیدواریم در این ۳ مسابقه کسب سهمیه توسط ۲ جودوکار ایران در المپیک حتمی شود هر چند برنامه داریم در تورنمنت‌های دیگر نیز حضور پیدا کنیم. ان‌شاءالله اضافه بر این دو نفر با کسب یک سهمیه قاره‌ای بتوانیم با ۳ جودوکار در المپیک ریو حضور پیدا کنیم.

وی درباره میزان بودجه فدراسیون جودو نیز گفت: وضعیت بودجه که خوب نیست اما امیدورام با کمک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بتوانیم از حمایت بیشتری برخوردار شویم. برنامه ریزی ما تا سال ۲۰۲۴ است تا پس از کشتی، وزنه‌برداری و تکواندو چهارمین رشته مدال آور ایران باشیم. نگاه من این است که از نظر اجرایی گویی قرار نیست در این فدراسیون بمانم اما از نظر برنامه ریزی انگار قرار است تا سال ها در فدراسیون جودو ماندگار باشم.

خدابخش درباره برخی صحبت‌ها مبنی بر اینکه قرار است در انتخابات فدراسیون کاراته حضور پیدا کند گفت: نمی‌شود من به عنوان مسئول فدراسیون جودو فعالیت کنم و همه اهالی جودو به من امیدوار باشند و وظایفم را پیگیری کنم اما همزمان به فکر حضور در فدراسیون کاراته باشم زیرا این امر باعث می‌شود اعتماد جامعه جودو نسبت به بنده از بین برود و از لحاظ اخلاقی نیز درست نیست. از طرف دیگر نیز از آنجایی که یکی از دوست های قدیمی من می خواهد در انتخابات فدراسیون کاراته حضور پیدا کند بخاطر او در انتخابات این فدراسیون شرکت نمی‌کنم.

وی درباره تغییر و تحولاتی که در کمیته های فدراسیون جودو صورت داده اظهار کرد: یکی از کارهایی که هر مدیری باید در ابتدای کار انجام دهد ساماندهی و سازماندهی سیستم اجرایی که در آن فعالیت می‌کند است. بر همین اساس و با توجه به تعریف جدید وظایف تغییراتی را در کمیته‌های مختلف فدراسیون ایجاد کردم تا بتوانیم به سمت اجرای بهتر و منسجم تر حرکت کنیم.

سرپرست فدراسیون جودو افزود: پیش از این یکسری از افرادی که عضو هیئت رییسه بودند در کمیته‌ها نیز مسئولیت داشتند که این امر متناسب با ساختار فدراسیون نبود. همچنین برخی از وظایف کمیته‌ها را بازتعریف کردیم. به عنوان مثال شاید پیش از این مبنای کار بر این بود که کمیته آموزش صرفا مسئول آموزش مربیان است در حالیکه نگاه ما این است که این کمیته باید مسئولیت آموزش به تمامی منابع انسانی را بر عهده بگیرد. در کمیته فنی نیز این نگاه وجود داشت که باید گروهی به عنوان عضو ثابت همیشه در آن حضور داشته باشند و در امور زیادی تصمیم گیری کنند در حالیکه ما می‌گوئیم این کمیته باید اعضای سیال داشته باشد نه عضو ثابت. به این معنا که متناسب با موضوعات مختلف، افراد متخصص توسط بنده انتخاب خواهند شد و به بحث و بررسی درباره آن موضوع خواهند پرداخت.

انتهای پیام

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا