طباطبایی: سرمربیان تیم‌های ملی کاراته به زودی معرفی می‌شوند

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

سرپرست فدراسیون کاراته می‌گوید سرمربیان تیم‌های ملی بانوان و مردان ایران به زودی معرفی می‌شوند.

حسن طباطبایی در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت تیم ملی کاراته ایران اظهار کرد: تمام تلاش خود را برای پیشرفت امور در تیم ملی به کار بسته‌ایم و به زودی نیز سرمربی تیم‌های ملی بانوان و مردان کاراته ایران را معرفی می‌کنیم.

او ادامه داد: شورای فنی فدراسیون کاراته در مورد انتخاب سرمربیان تیم‌های ملی بانوان و مردان طی کمتر از یک ماه آینده تصمیم‌گیری خواهد کرد تا با توان هرچه بیشتری خود را برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی آماده کنیم.

سرپرست فدراسیون کاراته با اشاره به شرایط در نظر گرفته شده برای انتخاب سرمربیان تیم‌های ملی گفت: این افراد باید از فیلتر شورای فنی فدراسیون و سازمان تیم‌های ملی عبور کنند. خوشبختانه با سرمایه‌هایی که در ایران داریم دست‌مان برای انتخاب سرمربی‌های تیم ملی بسیار باز است.

طباطبایی در مورد آخرین وضعیت حضور ایران در لیگ جهانی کاراته در فرانسه نیز گفت: با مهیا شدن شرایط لازم و جذب اسپانسر، مقدمات کار برای سفر به فرانسه انجام شده است. کمی بابت دریافت ویزا مشکل داشتیم که درصدد رفع آن هستیم. در مجموع یک تیم ۱۰ تا ۱۲ نفره را به رقابت‌های کاراته وان فرانسه اعزام خواهیم کرد.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به سوالی در مورد مطالبات کاراته‌کاهای حاضر در تیم قهرمان فصل گذشته لیگ گفت: متاسفانه اقدامی که رخ داد به هیچ عنوان جالب نبود. ما از طریق کمیته انضباطی مطالبات کاراته کاهای حاضر در این تیم که سال گذشته قهرمان لیگ شد را دنبال می‌کنیم و امیدواریم این ورزشکاران به زودی به حقوق خود برسند.

سرپرست فدراسیون کاراته در پایان خاطرنشان کرد: از خانواده کاراته می‌خواهم که برای رسیدن به موفقیت به ما کمک کنند تا حاشیه‌ها کمتر شود و بتوانیم در عرصه‌های بین‌المللی به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا