نیاز به برگزاری یک لیگ منسجم داریم/ قرارداد سرمربی تیم ملی به اتمام رسیده است

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

حسن طباطبایی می‌گوید باید یک لیگ مناسب و با کیفیت برای کاراته ایران برگزار شود تا خروجی آن حضور هرچه موفق‌تر ورزشکاران این رشته در عرصه‌های بین المللی باشد.

طباطبایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار‌ ایسنا بر لزوم برگزاری هرچه بهتر لیگ کاراته ایران اشاره کرد و گفت: باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا بتوانیم یک لیگ پویا، باکیفیت، منظم و البته پرشور را در رشته کاراته برگزار کنیم.

او ا‌دا‌مه‌ داد: یکی از دغدغه‌های من به عنوان سرپرست فدراسیون کاراته توجه به برگزاری هر چه بهتر لیگ است و تلاش خواهم کرد مشکلات آن را حل کنم. متاسفانه رشته کاراته با وجود تمام موفقیت‌هایی که تاکنون داشته است، هنوز یک سالن اختصاصی مناسب در اختیار ندارد.

سرپرست فدراسیون کاراته با بیان این که نیاز به ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای این رشته وجود دارد نیز گفت: با توجه به حجم مسابقاتی که در رشته کاراته وجود دارد، باید یک سالن با کیفیت و مناسب برای این رشته ورزشی داشته باشیم. همچنین در نظر دارم شورایی به وجود بیاورم که یک بر‌نامه‌ریزی مناسب برای لیگ تهیه و تدوین کنند.

او خاطر‌ نشان کرد: لیگ باید به صورت مستقل و با کیفیت برگزار شود و از شرایط کنونی لیگ کاراته ایران رضایت ندارم. با ایجاد یک سازمان لیگ مناسب و البته به وجود آوردن شرایط پرداخت‌های مناسب به کاراته‌کاها می‌توانیم شاهد رونق هرچه بیشتر لیگ کاراته ایران باشیم.

سرپرست فدراسیون کاراته در مورد قرارداد کادر فنی تیم ‌ملی نیز اظها‌ر کرد: قرارداد آقای دباغیان به عنوان سرمربی تیم ‌ملی، تا پایان ر‌قا‌بت‌های قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۵ بوده است و بر اساس توافقی که از پیش داشتیم، در حال‌ حاضر قرارداد او به عنوان سرمربی تیم ‌ملی به پایان رسیده است.

طباطبایی ا‌ضافه‌ کرد‌: با ایجاد یک شورای فنی مناسب و تصمیم گیری این شورا برای سازمان تیم‌های ملی به زودی شاهد انتخاب سرمربی جدید تیم ‌ملی کاراته ایران خواهیم بود.

او با بیان این که سوابق هر یک از گزینه‌های سرمربیگری به صورت دقیقه ارزیابی می‌شود هم گفت: کارشناسان و صاحب نظران در شورای فنی به بررسی سوابق گزینه‌های سرمربیگری تیم ‌ملی می‌پردازند و در نهایت، بهترین گزینه برای هدایت تیم ‌ملی کاراته ایران انتخاب خواهد شد. البته در این میان از گزینه‌های سرمربیگری، برنامه مدون هدایت تیم ‌ملی گرفته خواهد شد.

طباطبایی در پایان خاطر‌ نشان کرد: امیدواریم بهترین گزینه برای هدایت تیم ‌ملی انتخاب شود و شاهد موفقیت کاراته ایران در ر‌قا‌بت‌های پیش‌رو باشیم.

انتها‌ی‌ پیا‌م

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا