طلسم از جنس طلا + جدول مدال ها

دومین روز از رقابت های جهانی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال اندونزی در حالی پایان یافت که تیم ملی ایران نتواست مدال طلا کسب کند تا وضعیت ما در جدول رنکینگ مدال ها به نقطه ی قرمز برسد

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، تیم ملی کاراته ایران که با ترکیب کامل در این رقابت ها شرکت کرده بود تا پایان روز دوم با توجه به تلاش های بازیکنان دختر و پسر توانست به چهار مدال برنز دست پیدا کند.

در روز اول رقابت ها، ۶ کاتارو به همراه ۳ کومیته کا رده ی نوجوانان تیم ملی دختران برای رقابت با حریفان به میدان رفتند که در پایان تنها فاطمه صادقی کاتارو تیم ملی جوانان بود که توانست یک مدال نقره با ارزش کسب کند تا ایران در روز نخست در بین ۱۰ تیم برتر جدول مدال ها قرار بگیرد.

اما در پایان روز دوم  نمایندگان ایران توانستند به چهار مدال دیگر دست پیدا کنند اما هیچکدام به رنگ طلا نبود تا ایران در پایان روز دوم  در مکان یازدهم جدول قرار بگیرد. البته با توجه به اوزان باقی مانده ، امیدواریم تا تیم ایران با کسب نتایج دلخواه بتواند در جایگاهی مناسب در جدول رده بندی قرار بگیرد.

رقابت های قهرمانی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال از دیروز ( پنجشنبه) در شهر جاکارتا اندونزی آغاز شد و تا یکشنبه ۲۴ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

rank2

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا