کسب یک نقره از ۹ شانس کسب مدال در روز اول

رقابت های کاراته قهرمانی جهان  در اندونزی امروز (پنجشنبه) در حالی به پایان رسید که تیم ملی کاراته ایران از ۹ شانس کسب مدال تنها به یک نقره فاطمه صادقی در بخش کاتای انفرادی جوانان دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، رقابت های کاراته قهرمانی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال جهان صبح امروز (پنجشنبه) با حضور ۱۴۲۵ کاراته کا از ۹۱ کشور در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی و تیمی پسران و دختران در شهر جاکارتا اندونزی آغاز شد.

این رقابت ها با برگزاری کاتای انفرادی نوجوانان آغاز شد که فاطمه شه پری و امیر یزدان تدین به عنوان نماینده ایران در این رده ی سنی شرکت کردند که هر دو کاتارو با شکست برابر حریفان خود در دور اول از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

در بخش کاتای انفرادی جوانان فاطمه صادقی توانست با پشت سر گذاشتن حریفان خود به فینال رقابت های جهانی برسد اما با شکست برابر نماینده ژاپن به مدال  نقره دست یافت. البته ارزش این مدال بسیار بالاست چرا که مدال نقره ی صادقی به عنوان اولین مدال کاراته دختران در بخش کاتا در مسابقات جهانی است.

علی زند نماینده تیم ملی پسران در رده ی جوانان در گام سوم مغلوب حریف خود شد و حذف شد.

در کاتای انفرادی زیر ۲۱ سال امید نیز امیز بهادر تدین و مائده نصیری پی حضور داشتند که هیچکدام از این بازیکنان نتوانستند به مدال رقابت های جهانی دست یابند.

اما در رقابت های کومیته نیز تیم ایران ۳ فرصت برای کسب مدال داشت ولی نمایندگان ایران در رده ی نوجوانان نتوانستند بر روی سکو بروند تا تیم ملی ایران با توجه به ۹ شانسی که در روز نخست داشت، تنها به یک مدال فاطمه صادقی بسنده کند.

لازم به ذکر است رقابت های جهانی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال از امروز آغاز شد و تا یکشنبه ۲۴ آبان ادامه خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا