دختران نوجوان تیم ملی از کسب مدال بازماندند

با شکست مبینا یوسفی نماینده وزن مثبت ۵۴ کیلوگرم تیم ملی ایران برابر حریفی از کشور کرواسی پرونده تیم ملی دختران در رده ی سنی نوجوانان بسته شد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، رقابت های کاراته قهرمانی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال جهان امروز (پنجشنبه) با حضور ۱۴۲۵ کاراته کا از ۹۱ کشور در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی و تیمی پسران و دختران در شهر جاکارتا اندونزی در حال پیگیری است.

ظهر امروز و در ادامه ی این پیکارها تیم ملی کومیته دختران در رده ی سنی نوجوانان بر روی تاتامی رفتند اما با شکست برابر حریفان خود از کسب مدال جا ماندند.

در وزن منهای ۴۷ کیلوگرم، فاطمه خنکدار در گام اول توانست با امتیاز نزدیک ۴ بر ۳ لائورا پیرس از پرتقال را شکست دهد. این بازیکن در ادامه ۶ بر صفر برابر حریفی از لهستان به پیروزی رسید اما در برابر دومنیکا بوگاروا از اسلواکی شکست خورد و با توجه به حذف بازیکن تیم ملی اسلواکی در گام بعدی، دستش از مدال کوتاه بماند.

مبینا حیدری بازیکن وزن منهای ۵۴ کیلوگرم که در دور اول با قرعه استراحت رو به رو شده بود، در مصاف با حریف انگلیسی نتیجه را واگذار کرد تا چشم به جدول رپه شارژ داشته باشد. اما حریف انگلیسی حیدری در گام سوم مغلوب شد تا نماینده ایران آخرین شانس کسب مدال خود را نیز از دست بدهد.

مینا یوسفی آخرین نماینده تیم ملی کومیته دختران در رده ی نوجوانان با کسب پیروزی ۹ بر صفر برابر حریف پرتقالی گام اول را محکم برداشت. نماینده وزن مثبت ۵۴ کیلوگرم در دور دوم توانست حریف مکزیکی خود را از پیش روی بردارد اما در گام سوم برابر حریفی از کرواسی ۲ بر صفر شکست خورد و با توجه به حذف حریفش در مرحله بعدی، نتوانست به جدول رپه شارژ راه پیدا کند.

رقابت های قهرمانی جهان از صبح امروز پنجشنبه آغاز شد و تا یکشنبه ۲۴ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا