پورشیب: بدون مربی به ژاپن می‌رویم

کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: تیم دانشگاه آزاد در طول سال‌های اخیر بهترین تیم سوپر لیگ بوده و از همه لحاظ در کنار دیگر تیم‌ها موقعیت ویژه‌ای داشته است.

ذبیح‌الله پورشیب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط آمادگی برای حضور در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان، اظهار داشت: پس از بازگشت مسابقات قهرمانی آسیا مدتی را استراحت کردم و پس از آن تمریناتم را به صورت انفرادی آغاز کردم. سوم آذرماه راهی ژاپن خواهیم شد و هفتم و هشتم مسابقات لیگ کاراته وان پیگیری می‌شود.

وی در ادامه افزود: از سوی فدراسیون کاراته ژاپن تنها ۴ ملی پوش به این رقابت‌ها دعوت شده‌اند و ما به احتمال زیاد بدون مربی در این رویداد حضور خواهیم داشت. اگر مربی کنار ما باشد خیلی خوب است اگر نباشد ما ۴ نفر باید هوای همدیگر را داشته باشیم. این دست فدراسیون است که یک مربی در این مسابقات کنار ما حضور داشته باشد. تمام هزینه‌های ما را فدراسیون ژاپن پرداخت کرده است.

پورشیب در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: برای فصل جدید در سوپرلیگ با دانشگاه آزاد قرارداد ثبت کرده‌ام، چرا که این تیم در سال‌های اخیر بهترین تیم سوپرلیگ بوده و از همه لحاظ همیشه موقعیت ویژه ای داشته و یکی از سکوهای قهرمانی را از آن خود کرده است. مسئولان این تیم قرارداد بازیکنان را طبق چیزی که از قبل ثبت شده منظم پرداخت می‌کنند این تیم همیشه به بازیکنان ارزش قائل می‌شود. با توجه به کادر فنی خوبی که دارد امسال تلاش خواهیم کرد تا در پایان فصل بهترین نتیجه را کسب کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا