قهرمانی کرمانشاه در مسابقات کیوکوشین کاراته

مسئول سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما استان کرمانشاه گفت: در پایان مسابقات قهرمانی کیوکوشین کاراته ماتسوشیما کشورتیم کرمانشاه باکسب ۹۰ مدال رنگارنگ درتمام رده‌های سنی عنوان قهرمانی را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز نبی فتحی اظهار داشت: مسابقات کیوکوشین کاراته قهرمانی کشور سبک ماتسوشیما با حضور ۱۴ استان از جمله کرمانشاه، لرستان، تهران، اصفهان، بوشهر، مرکزی، قم، سمنان و…  ۱۵ آبان ماه  امسال در سالن شهید صیاد شیرازی شهرستان هرسین برگزار و امروز خاتمه یافت.
وی عنوان این دوره از رقابت‌ها را جام «شهید سید حمید حسینی» یاد کرد و افزود: در  پایان این مسابقات تیم شهید حمید حسینی استان کرمانشاه با کسب ۲۴ مدال طلا، ۱۹ نقره و ۴۷ مدال برنز در تمام رده‌های  سنی قهرمان شد.
فتحی آذربایجان غربی با ۱۱طلا، ۱۳ نقره و ۷ برنز و تهران با ۹ طلا، ۱۱ نقره و ۹ برنز را تیم‌های دوم و سوم این دوره از رقابت‌ها عنوان کرد و گفت: این مسابقات در رده‌های خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان در دو رشته کاتا و کومیته برگزار شد.
وی ادامه داد: تیم های تهران و مازندران در رده بندی نهایی حائز رتبه سوم شدند و تیم کیوکوشین کاراته ماتسوشیمای مازندران با ۶ طلا ۷ نقره و ۶ برنز با تهران مشترکا رده سوم را به خود اختصاص داد.
فتحی با اشاره برگزاری مطلوب این دوره از رقابت‌ها گفت: در این مراسم از خانواده شهید سید حمید حسینی از سوی فدراسیون کاراته با اهدای لوح یادبود تقدیر شد و به پاس اخلاق‌مداری  آن شهید کاپ اخلاق این دوره از مسابقات با هماهنگی فدراسیون به خانواده شهید والامقام سید حمید حسینی اهدا شد.
مسئول سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما استان کرمانشاه ادامه داد: شهید سید حمید حسینی از مربیان با اخلاق جامعه ورزش و اسوه اخلاق برای ورزشکاران بود.
وی با تقدیر از مساعدت‌های شورای اسلامی شهر هرسین وشهرداری هرسین گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان، فدراسیون کاراته، هیئت کاراته استان، آموزش و پروش هرسین و نیز اداره ورزش و جوانان این شهرستان همکاری و مساعدت لازم جهت برگزاری این مسابقات را مبذول داشتند.
فتحی در پایان گفت: این مسابقات با حضور بیش از ۴۰۰ ورزشکار با نظارت مستقیم دکتر محسن آشوری، ریاست کیوکوشوین کاراته جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و قهرمانان نامی جهان و آسیا در سبک کیوکوشین ماتسوشیما در این مسابقات حضوری چشمگیر داشتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا