عباسعلی: موفقیت یک مجموعه حاصل ثبات مدیریت است/ رئیس جدید به فکر خانه کاراته باشد

کاپیتان تیم ملی بانوان کاراته گفت: نباید فراموش کنیم که برای هدایت و موفقیت یک مجموعه باید در مدیریت آن ثبات وجود داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، حمیده عباسعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تغییرات اخیر در فدراسیون کاراته گفت:‌ هیچ ورزشکاری موافق این نیست که رئیس فدراسیونی که در آن رشته فعالیت می‌کند مکرراً تغییر کند، اما ما تنها سرباز تیم ملی هستیم و نمی‌توانیم در بحث مدیریت ورود کنیم و فقط باید برای موفقیت کاراته تلاش کنیم.

دارنده نشان طلای مسابقات قهرمانی آسیا در ادامه افزود: بنده نیز معتقدم که تغییرات مکرر در رأس فدراسیون کاراته باعث می‌شود که ما کرسی جهانی و آسیایی نداشته باشیم. کاراته ایران به اندازه کافی پتانسیل این را دارد که در مسابقات مهم نتایج خوبی کسب کند و این تغییرات نتواند این رشته متزلزل کند، اما این را نیز نباید فراموش کنیم که برای هدایت و موفقیت یک مجموعه باید در مدیریت آن ثبات وجود داشته باشد.

کاپیتان تیم ملی بانوان در ادامه خاطرنشان کرد: ما ورزشکاران تا می‌خواهیم با رئیس جدید آشنا شویم زمان طولانی سپری می‌شود و همین که با شرایط مدیریت او آشنا می‌شویم دوباره تغییرات ایجاد می‌شود و این اتفاقات تأثیر منفی روی ملی‌پوشان می‌گذارد، اما ما فقط ناچاریم برای موفقیت کاراته تمرین کنیم.

عباسعلی در ادامه عنوان کرد: ما نمی‌دانیم رئیس جدید چه کسی است و با چه شرایطی قرار است در این مجموعه فعالیت کند، اما او باید این را بداند که سال آینده رویداد بسیار مهمی را پیش رو داریم و مسابقات جهانی برای کاراته ایران بسیار مهم است. کاراته برای موفقیت نیاز به حضور در رویدادهای مختلف دارد و امیدوارم هرکسی که به عنوان سرپرست قرار است انتخاب شود فضای آرامی را برای کاراته حاکم کند.

قهرمانی بازی‌های آسیایی اینچئون در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: سال ۹۳ یکی از سال‌های بسیار خوب برای کاراته ایران بود نباید فراموش کنیم که با حضور سمندر در رأس فدراسیون کاراته ما در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی نتایج درخشانی را کسب کردیم. امیدوارم هر کسی که مدیریت این مجموعه را قرار است برعهده بگیرد بتواند حواشی را مدیریت کند. امیدوارم مسئولی که قرار است در رأس فدراسیون حضور داشته باشد برای این رشته یک خانه کاراته مهیا کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا