عباسعلی: از عنوان قهرمانی‌ام در آسیا دفاع می‌کنم

بانوی کاراته‌کای کشورمان گفت: ۲ دوره پیاپی قهرمان آسیا هستم و تمام تلاشم را می‌کنم تا در ژاپن نیز از این عنوان دفاع کنم.

 به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، حمیده عباسعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: وضعیت جسمی و روحیه‌ام بسیار مناسب است و به امید خدار در این دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز مانند ازبکستان و امارات بهترین نتیجه را می‌گیرم و از عنوان قهرمانی‌ام در قاره آسیا دفاع می‌کنم.وی ادامه داد: جدا از اردوهای تیم ملی تمرینات شخصی‌ام را نیز به همراه دوستم سمانه خوش‌قدم که مربی پیشین تیم ملی است دنبال کردم و به همین دلیل در شرایط بسیار مناسبی قرار دارم. خوشبختانه وضعیت اردوهای تیم ملی نیز مناسب بود و تمام بچه‌ها در این مدت تمرینات بسیار خوبی را تجربه کردند.

ملی‌پوش بانوان کاراته عنوان کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر روند مدال‌آوری خوب بوده و حتی توانستم در رقابت‌های جهانی نیز به مدال نقره برسم. به هر حال امیدوارم با دعای خیر مردم در این دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز بتوانم بهترین نتیجه برای کاراته ایران به ارمغان بیاورم.

عباسعلی در مورد عکسش که روی پوستر رقابت‌های اوپن کاراته آمریکا درج شده نیز گفت: اصلا از این موضوع اطلاع نداشتم و توسط یکی از دوستانم که در خارج از کشور است مطلع شدم. این مسابقات دو ماه آینده است ولی به هر حال کارشان جالب و قشنگ بود. همین که عکس کاراته‌کای با حجاب روی پوستر مسابقات نقش بسته برای من ارزشمند است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا