عباسعلی: می‌خواهم متفاوت مبارزه کنم

دارنده دو مدال طلای قهرمانی کاراته بانوان آسیا که در ترکیب تیم ملی ایران برای اعزام به مسابقه‌های آسیایی ژاپن است می‌گوید می‌خواهد سبک مبارزاتی متفاوتی را ارائه و سومین مدال طلایش را کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، حمیده عباسعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا در مورد اینکه فکر می‌کند در مسابقه‌های قهرمانی آسیا در ژاپن چه مدالی کسب کند، اظهار کرد: من دو مدال طلای قهرمانی آسیا و یک طلای بازی‌های آسیایی را در این سه سال به دست آورده‌ام و امیدوارم تا بتوانم در این دوره از مسابقه‌های قهرمانی آسیا هم مدال طلا را کسب کنم. تمام سعی‌ام را می‌کنم که بتوانم با ارائه مبارزاتی خوب باز هم برای ایران افتخارآفرینی کنم.

وی در مورد شناخت از حریفانش در وزن ۶۸+ کیلوگرم مسابقه‌های قهرمانی آسیا افزود: همه حریفانم را تقریبا می‌شناسم چون در مسابقه‌های قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و مسابقه‌های جهانی بارها با آن‌ها روبه‌رو شده‌ام. فیلم مبارزات آن‌ها را دیده‌ام و روی نوع مبارزات‌شان کار کرده‌ام. با آشنایی صددرصدی از آن‌ها به میدان می‌روم و سعی می‌کنم با نوعی تغییر در سبک مبارزاتم و ارائه مبارزاتی متفاوت باز هم طلایی شوم.

قهرمان کاراته بازی‌های آسیایی اینچئون با اشاره به اینکه حریفان ژاپنی و چینی مهم‌ترین رقبای او در این دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا هستند گفت:‌ این حریف ژاپنی در مسابقه‌های آلمان سوم شد و پایین‌تر از من قرار گرفت. حریف چینی هم همان مبارزی است که در فینال بازی‌های آسیایی اینچئون با او مبارزه کرده و شکستش دادم.

وی ادامه داد: غیر از این دو حریف، حریفان دیگری از مالزی، قزاقستان و ازبکستان هم دارم که قوی هستند. به طور کل هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیرم و هیچ حریفی ضعیف نیست ولی تمرکز اصلی‌ام روی همان دو نفر اول از ژاپن و چین است.

عباسعلی در مورد شرایط آمادگی جسمانی خودش گفت: تمرین‌های تیم ملی را به صور کاملا برنامه‌ریزی شده زیر نظر کادر فنی انجام می‌دهیم و در زمان تعطیلی اردوها هم هر کس تمرین‌ها را به صورت اختصاصی انجام می‌دهد. شرایطم خوب است و هدفم این است که مثل همیشه خوب ظاهر شوم و بهترین نتیجه و بهترین مدال را بگیرم.

وی افزود: فکر می‌کنم با این شرایطی که پیش می‌رویم بتوانیم در ژاپن نتایج خوبی را کسب کنیم چون همه چیز مطابق برنامه پیش می‌رود.

قهرمان کاراته آسیا در مورد مقایسه عملکرد احتمالی ایران در مسابقه‌های قهرمانی ژاپن با مسابقه‌های قهرمانی آسیا امارات که تیم ایران قهرمان شد، گفت: این دو مسابقه اصلا با یکدیگر قابل مقایسه نیست چون شرایط‌شان کاملا با هم متفاوت است. ژاپن در این مسابقه‌ها میزبان است و می‌خواهد بهترین نتیجه را بگیرد. ضمن اینکه افزایش روزهای برگزاری مسابقه‌ها و تلاش برای المپیکی شدن کاراته، کار را بسیار سخت خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا