عباسعلی: اردوهای تیم ملی فشرده دنبال می شود

ملی پوش وزن به علاوه ۶۸ کیلوگرم تیم کاراته بانوان ایران گفت: اردوی های این تیم به دلیل زمان کم تا آغاز رقابت های قهرمانی آسیا به صورت فشرده دنبال می شود.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، حمیده عباسعلی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته در سی ام خرداد ماه امسال برگزار شد و من با غلبه بر رقبای خود باردیگر به عضویت تیم ملی درآمدم . با برگزاری این رقابت ها ، ترکیب تیم ملی به جز یک وزن برای مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد.

وی افزود:درهر وزن سه کاراته کا در اردو حاضر بودند و هر کاراته کا چهار بار با رقبای خود مبارزه کرد که من در هر چهار دیدار برحریفان خود غلبه کردم وبار دیگر به عضویت تیم ملی درآمدم.

وی درباره داوری رقابت های انتخابی تیم ملی اظهارداشت: مشکلی درداوری ها ندیدم چرا که هیچ کاراته کایی نسبت به قضاوت ها اعتراض نکرد.

عباسعلی درباره برگزارنشدن رقابت های انتخابی وزن منهای ۶۸ کیلوگرم خاطرنشان کرد: دراین وزن هم همانند چهار وزن دیگر سه کاراته کا در اردو حضورداشتند که به دلیل آسیب دیدگی یکی ازکاراته کاها و برای اینکه حقی ازاین کاراته کا ضایع نشود رقابت های انتخابی این وزن به هفته بعد موکول شد.

دارنده نخستین مدال طلای بازیهای آسیایی کاراته بانوان در ایران درباره شرایط تمرینات و محور آن نیز گفت: شرایط اردوها مطلوب بود و مسوولان فدراسیون بهترین امکانات را برای ورزشکارات تدارک دیدند ومشکلی دراین ارتباط وجود ندارد.

عباسعلی گفت : هم اکنون نیز کاراته کاها در اردو به سر می برند و محور اردو فعلی بدنسازی، تمرینات میدانی و کاراته است . کادر فنی برای کاراته کاها دو نوبت تمرین درهر روز طراحی کرده اند و ما با انگیزه بالا دراین تمرینات شرکت می کنیم.

تیم ملی کاراته بانوان خود را برای حضور در سیزدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا که ۱۲ تا ۱۶ شهریور ماه در یوکوهامای ژاپن برگزار می شود، آماده می کند.

درتازه ترین رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان سحر کرجی دروزن منهای ۵۰ کیلوگرم،فاطمه چالاکی در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم،رزیتا علیپوردر وزن منهای ۶۱ کیلوگرم و حمیده عباسعلی دروزن به علاوه ۶۸ کیلوگرم با گذرازرقبای خود به عضویت تیم ملی درآمدند.

تکلیف وزن منهای ۶۸ کیلوگرم هفته آینده با برگزاری رقابت های انتخابی مشخص می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا