احمدی: تشنه مدالی هستم که دو سال پیش از دستم افتاد

ahmadi-bb[10]

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوزسعید احمدی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته ضمن بیان مطلب فوق افزود: سطح رقابتهای دانشجویان جهانی با حضور احتمالی کاراته کاهایی از کشورهای مراکش، ترکیه، آذربایجان، فرانسه، آمریکا، انگلیس، ایتالیا و… بسیار بالا خواهد بود. نزدیک به ۴ ماه تا بازیهای آسیایی و ۵ ماه به مسابقات جهانی زمان داریم و قطعا مسابقات دانشجویان محک خوبی برای ملی پوشان خواهد بود تا کادرفنی نقاط ضعف و قوت بازیکنان را بیش از پیش شناسایی کنند.

وی در پاسخ به این سوال که برای این رقابتها آمادگی کامل دارد یا خیر؟ اظهار داشت: ما باید ۴ ماه دیگر به آمادگی کامل برسیم تا در رویدادهای اصلی بهترین عملکردمان را داشته باشیم. تورنمنت ها و مسابقات بین المللی تنها ما را مهیای حضور در مسابقات پیش رو خواهد کرد و نباید با گرفتن مدال و یا حذف در این رقابتها خوشحال و یا ناامید شویم.

نایب قهرمان سال ۲۰۱۲ جهان با اشاره اینکه نباید به دنبال نتیجه در تورنمنت ها بود تصریح کرد: نگاه به ورزش باید حرفه ای باشد، چرا که ورزشکار در سال یکبار به اوج آمادگی می رسد و باید برای حضور در همان رویداد اصلی آماده شود. سال گذشته من در کاراته وان ترکیه و کشورهای اسلامی نتیجه خوبی را بدست نیاوردم اما در کامبت گیمز ناکامی ها را جبران و توانستم با شکست حریفانی صاحب نام به مدال طلای این رقابتها دست پیدا کنم.

احمدی در پاسخ به این سوال که چرا همیشه در رویدادهای سخت بهتر مبارزه می کند؟ افزود: شرایط سخت همیشه برایم مهم بوده است. چرا که این مسابقات در سال یکبار رخ می دهد و چون می خواهم بهترین نتیجه را بدست آورم خودم را برای آن مسابقات به آمادگی صد در صد می رسانم.

وی اذعان داشت: تجربیات من نسبت به ۲سال قبل که در مسابقات جهانی حضور داشتم بیشتر شده و خیلی از اشکالات فنی ام رفع شده است. می خواهم از این ۲ فاکتور مهم در مسابقات پیش رو استفاده کنم تا بتوانم بیشترین بهره را ببرم. به هر حال در مسابقات جهانی فرانسه من کاراته کای ناشناخته بودم اما هم اکنون با اکثر رقیبانم مبارزه کرده ام و آنها کاملاً مرا می شناسند.

دارنده نشان برنز آسیا در سال ۲۰۱۳ امارات اینطور ادامه داد: دو سال پیش براحتی نشان طلا را از دست دادم. شکست در فینال برابر حریف مصری که پس از آن در کامبت گیمز باخت سنگینی مقابل من داشت، انگیزه هایم برای مدالی که دو سال پیش از دستم افتاد را دوچندان کرده است. من تشنه تکرار مدال جهانی هستم و می خواهم رنگ آن را به طلا تبدیل کنم. هدف اصلی من طلای بازیهای آسیایی و مسابقات جهانی است.

عضو تیم ملی ایران در وزن ۶۷- کیلوگرم گفت:تمرینات بسیار خوبی را پشت سر می گذاریم و مربیان از نظر فنی نکات مهمی را به ما یادآور می شوند. تک تک بازیکنانی حاضر در اردوهای تیم ملی جزء بهترین های کاراته هستند و این تیم استحقاق ثبت رکورد در کاراته ایران را دارد. قطعا با این کادرفنی و برنامه ریزی فدراسیون بهترین نتیجه را در بازیهای آسیایی و مسابقات جهانی بدست خواهیم آورد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: مهم نیست که چه شخصی به بازیهای آسیایی و مسابقات جهانی اعزام می شود، مهم این است که هر کدام از کاراته کاها در این مسابقات حضور پیدا می کنند، از آبرو و اعتبار کاراته ایران دفاع کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا