سمندر: مشخصه اصلی امروز تیم ملی کاراته روح جنگجویی و انگیزه بالای اردونشینان برای کسب موفقیت است.

samandar2

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، علیرضا سمندر که عصر روز گذشته(سه شنبه۲۰خرداد ماه) برای دیدن تمرینات ملی پوشان به آکادمی ملی المپیک رفته بود، پس از پایان تمرینات تیم ملی کاراته در جمع اردونشینان گفت: من از وضعیت بچه ها خیلی راضی هستم. امروز از مبارزات کاراته کاها لذت بردم و خیلی خوشحالم از اینکه مجموعه خوبی را در اختیار داریم.

وی افزود: تک تک اعضای کادر فنی از بهترین ها هستند و به اذعان همه اهالی کاراته امروز بهترین نفرات در اردو هستند.

سمندر با اشاره به اینکه کادر فنی از تک تک نفرات حاضر در اردو شناخت خوب و کاملی دارند، گفت: از نگاه کادر فنی و مسئولان فدراسیون، در اردوی تیم ملی کاراته همه برابر هستند و هیچ فرق و ارجحیتی نسبت به هم ندارند و آن چیزی که باعث ارجحیت می شود برتری و توانمندی فنی است.

سمندر گفت: من امیدوارم همانطور که در مسابقات قهرمانی آسیا امارات خوب عمل کردیم امسال هم در بازیهای آسیایی و رقابتهای قهرمانی جهان عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نفرات خوبی در بخش مردان و زنان حضور دارند، گفت: شما اگر در داخل تاتامی با هم رقابت دارید در بیرون از تاتامی با هم برادر هستید و این روحیه را باید حفظ کنید.

سمندر در پایان گفت: من به عنوان رئیس فدراسیون افتخار می کنم که چنین بچه هایی را در اردو داریم که با انگیزه بالا می خواهند در بازیهای آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان از اعتبار کاراته ایران دفاع می کنند.

در تمرین روز گذشته بازی دوستانه ای میان اردونشینان برگزار شد و محمد علی مردانی، داور جهانی و عضو شورای داوران کاراته آسیا علاوه بر قضاوت، در جریان مسابقه نکات فنی داوری را به اردونشین ها گوشزد و یادآوری می کرد.

گفتنی است مرحله ششم اردوی تیم ملی کاراته پنج شنبه به پایان می رسد و اردونشین ها هفته آینده پس از چهار روز تمرین در قالب دو تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان و لیگ جهانی عازم کشورهای مونته نگرو و اندونزی خواهند شد. مجید حسن نیا در وزن منهای ۵۵ کبلو گرم تیم ملی بزرگسالان نیز همراه تیم زیر ۲۱ سال در مسابقات غرب آسیا در عربستان شرکت می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا