رقابت دختران کاتاروی قم برای قهرمانی در لیگ کشور

نایب رئیس هیئت کاراته استان قم از رقابت دختران کاتاروی قم در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی لیگ کاتای جوانه‌های کشور خبر داد.
 به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، هاجر عبادی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: امسال لیگ‌های رده‌های سنی پایه اعم از نونهالان، نوجوانان و جوانان بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته از لیگ‌های رده سنی بزرگسالان زودتر آغاز شده است.

وی ادامه داد: به همین خاطر دختران کاراته‌کای قم در دو بخش کاتا و کومیته این رده‌ها هم اکنون درگیر رقابت با حریفان خود هستند در شرایطی که یک تیم در رده سنی بزرگسالان نیز به نمایندگی از قم به محض آغاز رقابت‌های لیگ برتر کاراته بانوان باشگاه‌های کشور وارد رقابت با حریفان خواهد شد.

نایب رئیس هیئت کاراته استان قم بیان کرد: دختران کاراته‌کای قم در هر دو بخش کاتا و کومیته در طول هفته‌های سپری شده از مسابقات لیگ‌های این دو بخش نتایج خوبی کسب کرده‌اند و امروز و فردا در تلاش برای بهتر کردن جایگاه خود در رده‌بندی و رقابت با دیگر رقبا در اوج آمادگی به روی تاتامی می‌روند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته کشورمان مسابقات لیگ‌های کاراته در رده‌های سنی نونهالان، جوانه‌ها یا نوجوانان و آینده‌سازان یا رده جوانان بخش دختران باشگاه‌های کشور به مدت دو روز به انجام می‌رسد و دختران کاتاروی قم در دو دیدار حساس به مصاف حریفان خود در کاتا می‌روند.

عبادی بیان کرد: مسابقات لیگ‌های کاراته بانوان و دختران باشگاه‌های کشور به میزبانی سالن مرکز آموزش شهید کبکانیان تهران به انجام می‌رسد و طی آن دختران کاتاروی قم که یکی از تیم‌های حاضر در گروه نخست مقدماتی لیگ امسال با حریفان خود مبارزه می‌کنند.

وی یادآور شد: دختران کاراته‌کای قم در بخش کاتای مسابقات لیگ کاراته دختران باشگاه‌های کشور در گروه نخست مقدماتی حضور دارند در حالی که در این گروه با تیم‌های هیئت کاراته خراسان رضوی، مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه، هیئت کاراته ملارد و باشگاه اوج به رقابت می‌پردازد.

نایب رئیس هیئت کاراته استان قم بیان کرد: این هفته در لیگ کاتای جوانه‌های دختر کشور تیم دختران کاتای قم در گروه اول مقدماتی و در مرحله نخست باید ۲ مسابقه انجام بدهد در حالی که ابتدا به مصاف باشگاه اوج می‌رود و سپس با تیم هیئت کاراته ملارد رقابت می‌کند.

وی با بیان اینکه تیم هیئت کاراته قم در مرحله چهارم با باشگاه جوانه پیکار می‌کند اضافه کرد: در سایر دیدارهای این گروه، در مرحله دوم هیئت کاراته خراسان رضوی با باشگاه جوانه، در مرحله سوم باشگاه اوج با جوانه و در مرحله چهارم تیم اوج با هیئت کاراته خراسان رضوی مسابقه می‌دهند تا تکلیف تیم‌های راه‌یافته به مرحله بعدی این رقابت‌ها مشخص شوند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا