حسنی‌پور: رسیدگی به کار‌های‌ شخصی‌ دلیل خداحافظی‌ام بود

قهرمان کاراته آسیا گفت: برای رسیدگی‌ به مسائل شخصی‌ام از تیم ملی خداحافظی کردم و ترجیح می‌دهم که فرصت برای بقیه جوانان کشور فراهم شود.
به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، سعید حسنی‌پور، قهرمان کاراته آسیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص شرایط خود و دلیل خداحافظی‌اش از تیم ملی گفت: به دلیل رسیدگی‌ به کار‌های شخصی‌ام و اولویت دادن به یک سری برنامه‌های شخصی‌ام از جمله تحصیل،‌ تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفتم.
وی در ادامه بیان داشت: البته این تصمیم را قبل از مسابقات اینچئون‌ گرفته بودم که بعد از مسابقات جهانی این کار را انجام دهم ولی دو روز قبل از اینچئون،تصمیم تغییر کرد که بعد از گرفتن طلا در مسابقات آسیایی از تیم ملی خداحافظی کنم.حسنی‌پور تاکید کرد: با توجه به اینکه پتانسیل کاراته کشورمان بالاست، لذا ترجیح می‌دهم که فرصت برای بقیه جوانان فراهم شود.

حسنی‌پور خاطر نشان کرد: برای تیم ملی کاراته خیلی‌ها زحمت کشیدند از مربیان سابق گرفته تا مربیان فعلی همه و همه برای این تیم تلاش کردند.

وی در خصوص اینکه در بعضی‌ رسانه‌ها گفته شده که وی به دلیل مشاهده برخی رفتار‌ها از تیم ملی خداحافظی کرده،‌تاکید داشت: همانگونه که گفتم‌ دلیل انصرافم از تیم ملی کاملا شخصی بود، البته درست است که در مقطعی از اردو من نادیده گرفته شوم ولی به هیچ عنوان نمی‌توانم زحمات مربیان و تمام کسانی که برای موفقیت‌ام تلاش کردند را نادیده بگیرم.

حسنی‌پور در ادامه افزود: من هیچ ناراحتی از این کادر ندارم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی از توجه نکردن مسئولان به رشته کاراته گله کرد و بیان داشت: متاسفانه به کاراته خیلی کم توجه می‌کنند همانگونه که می‌بینم بعد از مسابقات گوانگجو‌ از کاراته صحبتی نشد و جای تاسف دارد که این رشته ورزشی با این پتانسیل‌ بالا دیده نمی‌شود.

حسنی‌پور تصریح کرد: برای مسابقات آسیایی، بچه‌ها حداقل ۷ ماه در اردو هستند و تلاش می‌کنند ولی نگاهی که به کاراته می‌شودخیلی پایین است امیدوارم در سال‌های آینده شاهد چنین نگاهی و رفتاری نباشیم که فقط مسابقات آسیایی دیده شود.

قهرمان کاراته آسیا در پایان گفت: امیدوارم مسئولان ورزش کشور به کاراته توجه ویژه‌ای داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا