لیگ های کاراته جوانه، آینده سازان و کاتای نونهالان در تهران

هفته سوم لیگ های کاراته جوانه و آینده سازان و هفته دوم لیگ کاتای نونهالان جمعه ۲۵ مهرماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می شود.





به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، هفته سوم لیگ جوانه و آینده سازان و نیز هفته دوم لیگ کاتای نونهالان پسران در حالی روز جمعه در سالن مرکز آموزش شهید کبکانیان تهران پیگیری می شود که تا پایان هفته دوم لیگ جوانه ها و آینده سازان، در گروه یک لیگ جوانه و در بخش کاتا، تیم پاس قوامین و در گروه دوم شهید بیطرفان قم در صدر جدول قرار دارند.





در بخش کومیته هم در گروه یک، مجتمع دخانیات گیلان، در گروه ۲، شهید داورزنی قرچک، در گروه ۳، پاس قوامین، گروه ۴، تصتا(توسعه صنایع تاسیسات ایران)، گروه ۵، انرژی صنعت خاورمیانه، گروه ۶، آذر خودرو نوین قم و گروه ۷ برج سازان الوند ارومیه مکانهای نخست جدول رده بندی را به خود اختصاص داده اند.





اما در لیگ آینده سازان، در گروه یک مجتمع دخانیات گیلان، در گروه ۲ هیات کاراته شهریار که به مرحله بعد هم صعود کرده، در گروه ۳، هیات کاراته البرز که به همراه تیم تصتا به دور بعد راه یافته، در گروه ۴، باشگاه مقاومت، در گروه ۵ شهرداری اراک . ققنوس قم که به دور بعدی رسیده اند، در گروه ۶، فولاد نفت آذربایجان شرقی در مکان نخست جدول رده بندی قرار دارند.





در بخش کاتای نونهالان هم تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته دوم، تیم های چای رفاه گیلان در گروه یک و آوای رزم تهران در گروه دوم صدرنشین هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا